קשר עם אמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר עם אמא
    מאי
    23/05/2009

    אני עוד מעט בת 15.. וכבר לפני חצי שנה.. היחסים עם אמא שלי התחילו להתדרדר... הפסקתי לעשות שיעורי בית, ותמיד הברזתי מהבצפר (יש לי ממוצע בתעודה 70 בערך) ולפני 4 חודשים נהייה לי חבר... והתחלתי לצאת איתו הרבה...אליו הביתה, לעיר, או סתם לטייל ולמסיבות.. ואמא שלי הרשתה לי להיות מללאאא זמן איתו....(למשל.. יצאתי ב 5 בצהוריים.. והיא הרשתה לי לחזור בחצות.) אבל הבעיה היא שאני תמיד מאחרת.. פעם באתי ב 3 בבוקר.. וככה היחסים שלנו התדרדרו.. ויום אחד.. הייתה מסיבה... (מ- 10 בערב..) וחזרתי ב 8 בבוקר. והיא כל כך כאסה.!1!! אז היא אמרה לי ללכת לגור אצל אבא (הוא גר קרוב..במרחק נסיעה במונית) וגרתי אצלו חודשש שלם!! וכל החודש הזה לא דיברתי איתה בכללל!!! עד שלא מזמן.. באתי הביתה מבית הספר כי ממש לא הרגשתי טוב.. ואז הקאתי כמה פעמים.. וככה נשארתי לישון ללילה אחד בבית.. ואז יצא ככה שאמא שלי הייתה צריכה לנסוע לאן שהו לסוף השבוע אז נשארתי.. וככה לעט לעט חזרתי הביתה.. אבל אנחנו לא כל כך מדברות... וגם.... שאלתי אותה מלאאא פעמים עם אני יכולה לעשות עגיל בשפה.. והיא לא הרשתה לי... אז הלכתי ועשיתי...(עשיתי לפני שבוע) וכבר כל השבוע אני עם פלסטר.. (אמרתי לה שנפלתי בבצפר) ואני לא יודעת מה לעשות.. ואני לא יכולה להוריד את העגיל כי אז החור ייסתם. (ואני לא רוצה שייסתם כי בזבזתי על זה 120 ש"ח מהכסף שלי!! כל החסכונות שלי. וכרגע.. זה ממש לא מתאים להגיד לה.... כי אנחנו בתהליך של השלמה. מה לעשות???!! איך להיות לידה???איך להשלים איתה??(סליחה שזה הרבה... )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילך

    טלי מנדיוק
    23/05/2009

    ללילך שלום רב,


    פניתך מאוד נגעה לליבי.
    מצד אחד את כל כך זקוקה לאמא, מתגעגעת אליה, זקוקה לחום שלה ולסמכות שלה - ומצד שני את לא נשמעת להוראות שלה.
    הדרך הטובה שלך להתקרב לאמא זה לשמוע בקולה.

    לגבי העגיל בשפה ספרי לאמא.
    תתנצלי על כך שעשית זאת ללא רשותה, ותציעי לה לעשות משהו שיתקן את המצב.
    קוראים לזה תיקון.
    זה יכול להיות עזרה בבית לתקופה מסוימת, (כביסה, גיהוץ, ניקיון וכו')

    שתפי משפחה , יועצת בית הספר , במצב ותבקשי עזרה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו