מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשר עם אמאמאי23/05/2009
אני עוד מעט בת 15.. וכבר לפני חצי שנה.. היחסים עם אמא שלי התחילו להתדרדר... הפסקתי לעשות שיעורי בית, ותמיד הברזתי מהבצפר (יש לי ממוצע בתעודה 70 בערך) ולפני 4 חודשים נהייה לי חבר... והתחלתי לצאת איתו הרבה...אליו הביתה, לעיר, או סתם לטייל ולמסיבות.. ואמא שלי הרשתה לי להיות מללאאא זמן איתו....(למשל.. יצאתי ב 5 בצהוריים.. והיא הרשתה לי לחזור בחצות.) אבל הבעיה היא שאני תמיד מאחרת.. פעם באתי ב 3 בבוקר.. וככה היחסים שלנו התדרדרו.. ויום אחד.. הייתה מסיבה... (מ- 10 בערב..) וחזרתי ב 8 בבוקר. והיא כל כך כאסה.!1!! אז היא אמרה לי ללכת לגור אצל אבא (הוא גר קרוב..במרחק נסיעה במונית) וגרתי אצלו חודשש שלם!! וכל החודש הזה לא דיברתי איתה בכללל!!! עד שלא מזמן.. באתי הביתה מבית הספר כי ממש לא הרגשתי טוב.. ואז הקאתי כמה פעמים.. וככה נשארתי לישון ללילה אחד בבית.. ואז יצא ככה שאמא שלי הייתה צריכה לנסוע לאן שהו לסוף השבוע אז נשארתי.. וככה לעט לעט חזרתי הביתה.. אבל אנחנו לא כל כך מדברות... וגם.... שאלתי אותה מלאאא פעמים עם אני יכולה לעשות עגיל בשפה.. והיא לא הרשתה לי... אז הלכתי ועשיתי...(עשיתי לפני שבוע) וכבר כל השבוע אני עם פלסטר.. (אמרתי לה שנפלתי בבצפר) ואני לא יודעת מה לעשות.. ואני לא יכולה להוריד את העגיל כי אז החור ייסתם. (ואני לא רוצה שייסתם כי בזבזתי על זה 120 ש"ח מהכסף שלי!! כל החסכונות שלי. וכרגע.. זה ממש לא מתאים להגיד לה.... כי אנחנו בתהליך של השלמה. מה לעשות???!! איך להיות לידה???איך להשלים איתה??(סליחה שזה הרבה... )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללילך
טלי מנדיוק23/05/2009ללילך שלום רב,
פניתך מאוד נגעה לליבי.
מצד אחד את כל כך זקוקה לאמא, מתגעגעת אליה, זקוקה לחום שלה ולסמכות שלה - ומצד שני את לא נשמעת להוראות שלה.
הדרך הטובה שלך להתקרב לאמא זה לשמוע בקולה.
לגבי העגיל בשפה ספרי לאמא.
תתנצלי על כך שעשית זאת ללא רשותה, ותציעי לה לעשות משהו שיתקן את המצב.
קוראים לזה תיקון.
זה יכול להיות עזרה בבית לתקופה מסוימת, (כביסה, גיהוץ, ניקיון וכו')
שתפי משפחה , יועצת בית הספר , במצב ותבקשי עזרה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

