קשר עם בת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר עם בת
    אסתר
    29/05/2009

    [fאני אם חד הורית ל-3 ילדים. בעלי נפטר לפני כ-11 שנים. מאז בתי הבכורה (בת 24) לא מסתדרת עימי, שונאת אותי ומאשימה אותי. לפני כשנה וחצי היא עזבה באופן פתאומי את הבית ומאז לא מוכנה להיות בקשר עמי ועם אחיה למרות שהתקשרתי אליה והראיתי לה את אהבתי ושאני רוצה שהיא תחזור או שלפחות תהיה בקשר עמי. הגעתי להיכן שהיא גרה אך היא אינה מוןכנה לראות אתי ולא מוכנה שאני יעזור לה. היא כרגע גרה באיזור מסוכן ואני חוששת שאולי הסתבכה במשהו למרות שראיתי אותה והיא נראית טוב.
    אשמח אם תוכלי לעזור לי אולי למצוא דרך להכנס ללבה ולפחות שתהיה בקשר טלפוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם בת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסתר

    טלי מנדיוק
    29/05/2009

    לאסתר שלום רב,


    אכן מצב לא פשוט.

    אני מציעה לך ליזום קבוצה של עד 10 אנשים שכוללים בני משפחה וחברים, שביחד תהוו קבוצה אשר תעזור לך לנסות להבין ולגשר בינך לבין הבת.
    נראה כי לבדך זה לא ילך.
    קבוצה כזאת של אנשים שאת חשובה להם, וגם הבת יכולה להיות גורם משפיע באופן חיובי על בתך ועליך.
    ביחד איתך תיצרו עימה קשר .

    בנוסף, פני להדרכה מקצועית שתוכל לתרום לך בדבר.


    המון הצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו