פגועה מהמצב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגועה מהמצב
    חנן
    19/07/2009

    שלום.
    אני נשואה לגבר שיש לו 2 יחדים מנשואיו הקודמים ולנו יש עוד 2 ילדים קטנים .
    בעלי קיבל ירושה מהוריו (אביו נפטר לפני שהתחתנו ואמו נפטרה לאחר שהתחתנו ) ורשם אותה על שם ילדיו מנשואיו הקודמים ולא חילק אותה בין כל 4 ילדיו .
    אותי צעד כזה מאוד מכעיס כי הוא עושה הפרדה ביו ילדיו , כי ילדיו מנשואיו הקודמים יקבלו גם את הירושה של הוריו וגם את הירושה שלו וילדינו המשותפים יקבלו רק את הירושה שלו .
    האם אני צודקת והאם אוכל לעשות משהו ?
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגועה מהמצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרונה הפגועה

    יוסי
    20/07/2009

    אתחיל מהסוף: לעשות משהו ? כמובן שאת לא יכולה לעשות כלום בנדון כי זו החלטה שלו. מה שאת כן יכולה לעשות זה לנסות לקבל ממנו הסבר מדוע הוא עשה זאת באופן הזה ואולי בהתאם להסבר או שהוא יצליח לשכנע אותך כי זו הדרך הנכונה או שאת תצליחי לגרום לו להבין כי אולי הוא טועה ואז אולי ישנה את הדברים.
    בכל מקרה חסרים כאן הרבה מאד פרטים חשובים שלא כתבת, אם בגלל שלא רצית לפרט או בגלל שאת לא יודעת כגון:
    בני כמה הילדים שלו מהנשואים הקודמים ? האם הם בוגרים ועצמאיים או קטינים ? האם יש להם אמא בתמונה או שרק אבא ? האם הם בריאים או תלויים בעזרה? בני כמה הילדים המשותפים שלכם ?
    האם אולי את באה ממשפחה עשירה ולכן הוא לא צריך לדאוג לילדיו מהנשואים איתך ולכן הוא דואג רק לילדים שלא שלך.
    האם אולי גם עבורך אלה הם נשואים שניים ויש לך ילדים שאינם ממנו הגדלים איתכם ?
    האם התחלתם את מערכת היחסים ביניכם עם אמצעים דומים ?
    מאין לך מה כוונתו של בעלך לעשות בכספי ירושתו ? אולי בעלך עשה צוואה שבה יש חלוקה אחרת ממה שאת חושבת ? אולי בכוונתו להוריש את כספכם המשותף רק לך ולילדיכם ולכן שם לילדיו האחרים סכום בצד ?
    בקיצור כדי לענות לך אם את צודקת או לא בהרגשתך צריך קודם לדעת רקע.
    בכל מקרה אני חושב שזה לא כל כך משנה עם את צודקת או לא בהרגשתך, כי כך את מרגישה.
    מה שבטוח זה שאת אמא טובה שדואגת לעתיד ילדייך ולא רוצה כי יפגעו בדרך כלשהי. לזכותך יאמר כי לא התייחסת לעצמך אלא רק לגבי הילדים.
    לסיום, במקרים בהם נעשית אפליה בין ילדים הדבר יכול ליצור בעתיד מריבות כעסים וברוגזים בין הילדים כאשר יבינו כי הפלו אותם ולכן אם אין סיבה מוצדקת לאפליה רצוי בד"כ לחלק את העוגה באופן שווה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגועה

    חנן
    20/07/2009

    תודה.
    בעלי טוען כי זו הייתה צואתם של הוריו וכך הוא פעל , כשהוריו נפטרו לא היו לנו ילדים אולי תינוק .
    עוד טוען בעלי שאני לא אמא של ילדיו ולכן הוא חושש וזה טבעי שאני לא אדאג לילדיו מנשואיו הקודמים .
    בעלי טוען שאם אני אקבל ירושה , האם אחלק אותה בין ילדיו ?
    חוץ מזה טענות שזכותו לתת למי שהוא רוצה את הצוואה של הורין והוא החליט שזה יהיה ילדיו מנשואיו הקודמים.
    לגבי הילדים המשותפים הוא טוען שאת חלקו הוא יחלק בין כל ילדיו .
    שרונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להירון

    טלי מנדיוק
    26/07/2009

    שלום רב,


    איתך הסליחה על האיחור בתשובה. הסיבה בעיות טכניות במחשב.

    לשאלתך:

    עליך לפנות לעורך דין המתמחה בתחום זה.
    ניתן לקבל יעוץ משפטי חינם בנעמ"ת - ארגון נשים - ברחוב אסתר המלכה בתל אביב.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו