אחות מסודרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחות מסודרת
    לילי
    20/07/2009

    אני בת 32 אם לבת 3 ובן 6. אמי בת ה 62 עובדת עד15:00 כל יום ואבי פנסיונר. אני גרה ביישוב אחר ואחותי הגדולה גרה לידם. נורא קשה לי ביומיום מאחר ואין מי שיעזור לי עם הילדים(בעלי עובד עד השעה 18:00)והוריו גרים מאוד רחוק מאיתנו. ואילו אחותי הגדולה "מסודרת". היא עובדת ערבים ואמי שומרת לה באופן קבוע על 2 בנותיה בקרוב יוולד השלישי ב"ה. וגם כשהיא צריכה לקפוץ לשעה לאיזשהו מקום אמי שומרת לה. אמי אומרת מדי פעם שקשה לה בגלל שהיא מבוגרת ואני מבינה אותה אך מצד שני היא גם נהנית לשמור עליהן. וזה אפילו מקרב אותה מאוד והיא יותר קשורה באופן טבעי. לי זה מאוד כואב ומפריע ואפילו לפני יומיים רמזתי לה על כך שזה לא פייר, למרות שהדגשתי שאינני מצפה ממנה שתעשה זאת לילדיי באופן קבוע. רק שקשה לי .אפילו בכיתי מעט והיא לא ידעה כ"כ איך להגיב, ואמרה לבסוף שאין מה לעשות שהיא מורווחת מהעניין שהיא גרה לידה ואני במקום אחר. ושהיא לא מתכוונת להפסיק לשמור על ילדיה של אחותי.מה אני יכולה לעשות עם הרגשות האלו? איך להתמודד והאם זה הוגן מה שקורה כאן?אשמח לקבל חוות דעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחות מסודרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנה

    ד``ר חיים היילפרין
    22/07/2009

    את עשית את הדבר הנכון - שוחחת עם אמא בפתיחות ובכנות על רגשותיך. מעבר לכך, אחותך אכן נהנית מהעובדה שהיא גרה קרוב יותר לאמא; אני מניח שאם שתיכן הייתן גרות באותו ישוב, היא היתה שומרת על ילדיך באופן שוויוני יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו