אשמח לתגובתכם המקצועיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לתגובתכם המקצועיות
    סול
    29/07/2009

    לגיסתי ילדה עם בעיה בריאותית כלשהי...לדעתי האישית,היא מנסה לטפל בבעיה אבל מרוב עומס רגשי /נפשי לא ממש נוגעת בנקודה הנכונה.
    מניסיוני האישי יש טיפול מסוים שעוזר בוודאות לאותה בעיה.

    רציתי שתחווה דעות נוספות לדעתי ותתרשם מהצעות מבעלי המקצוע ..רשמתי בעילום שם ושיניתי דברים בכדי שלא יזהו וביקשתי עת עצת אנשי הפורום השונים (למען ההגינות אציין שהצגתי את הדברים בחריפות כמות שהם דרך עיניי והבעתי את דעתי על ההתנהלות שלה) ושוב, הכל בהצגת מישהי אנונימית לחלוטין)

    לאחר תגובות , רשמתי לה מייל אישי, עם המון אהבה ורצון לתמוך ולעזור והוספתי קישור של אותו פורום בנושא המדובר.

    בערב כשבעלי הגיע הביתה התנפל עליי כועס ,רוגז ומאשים בעקבות שיחת טלפון בצהרים מאחותו שנעשתה כנראה בסערת רגשות,מאשימה, בטענות שלא הייתי צריכה להתערב, שפגעתי ואפילו אין לי מושג כמה נזק גרמתי ...ויומיים הוא בכאסח איתי בשל אותו נושא!

    ממנה לא שמעתי כלום. שלחתי לה הודעה גם בנייד וגם באמייל עם התנצלותי הרבה שזו לא הייתה כוונתי לפגוע ,אלא לעזור ואני באמת מתנצלת שפגעתי בה!
    מאוחר יותר ניסיתי ליצור קשר טלפוני והיא לא ענתה...

    מאז דממת אלחוט.

    למדתי לקח חשוב לחיים – גם אם אכפת לי ואני רוצה לעזור – אסור להתערב!
    רק אם מבקשים את העזרה שלי! לשנות את העולם אני לא אצליח ,למרות החלום שזה אפשרי )-:

    כואב לי על היחסים שהתערערו , יותר כואב לי שהיא נפגעה בצורה כזו אבל הכי כואב לי זה בעלי שמאשים , שמעניש בכעס שלו ובאדישות ובעצם במקום להיות עם אשתו , לא משנה מה ...הוא בחר את הצד של אחותו...ואני מכבדת את הצד של אחותו .
    ואולי בקטע הזה אני קולטת שעם זה אני חיה , שכל השנים הוא בעצם בוחר סדרי עדיפויות מסוימים שאני , אשתו וילדיו אחרונים ברשימה... אולי מהסיבה הזו זה ממש כואב!

    מה אני אמורה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לתגובתכם המקצועיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסול

    טלי מנדיוק
    29/07/2009

    לסול שלום רב,


    איך אמרו חז"ל - "באת לברך יצאת מקלל...."

    מאוד חבל. כל כך רצית לעזור, ועשית זאת מכל הלב ועם המון אמצעי זהירות אבל התגובה היתה שלילית.
    כנראה מדובר באנשים עם גבולות מאוד ברורים ונוקשים.

    לגבי בעלך, תני לו להרגע. לחשוב.

    אבל הדיאלוג חייב להיעשות בניכם. גם אם לבסוף הוא לא יסכים איתך, עליו להבין את הצד שלך בסיפור.
    הבנה איננה הסכמה.
    יש מצב שהוא יבין אותך אבל לא יסכים וזה בסדר.
    העיקר שיבין אותך ואת ההתנהגות שלך. הוא לא חייב להסכים.


    אבל לאט לאט. תני לעניניים להירגע, ולאט לאט נסי להגיע אליו. שיבין אותך ואת התנהגותך.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב..איך מתמודדים

    סול
    02/08/2009

    טלי שלום.
    המצב גרוע. שתיקה רועמת מצד המשפחה..אני לא יוצרת קשר ומנסה להתחמק מפגישות..אין לי כח להתעמתויות איתם.
    שלחתי הודעות התנצלות לאחת שפגעתי בה, ניסיתי לטלפן ,לא ענתה וזהו.
    אני לא חייבת התנצלות לאף אחד אחר.
    אבל הכי כואב לי בכל הסיטואציה שבעלי התנהג כמו שהתנהג..קיבל את הצד של אחותו, לא שמע אפילו את הצד שלי בסיפור (ואני בטוחה שיכולתי לעדן מעט את הנושא), החליט לכעוס , להתרעם עליי שפגעתי בצורה כזו..והתעלם במשך כמה ימים.
    השאיר אותי כל כך פגועה וכואבת והכי הכי לבד.. האחד שחשבתי שיתמוך בי , שיהיה לצידי ,שיגן..הרגשתי שהוא כמו זר וכל כך שונא אותי..
    אחרי מספר ימים , ניסה להתקרב אליי..לא יכולתי . כעסתי .. אמרתי לו שאני שמחה שהוא נרגע אבל אני לא! ושוב שתיקה..ריחוק...
    קשה לי לוותר ,לחזור לשגרה כאילו כלום..כאילו הכל כרגיל כש"הכל" ממש לא כרגיל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסול

    טלי מנדיוק
    02/08/2009

    אני מציעה שאולי תפנו למספר שיחות יעוץ והדרכה מקצועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו