סבתא בבעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבתא בבעיה
    רינה
    14/08/2009

    הבעל של בתי כועס עלי כרונית. אנחנו גרים בשכנות ואני עוזרת המון עם הילדה ותוך כדי עוזרת להם בבית. יש לו רק ביקורת ושום תודה ובשבילי זה מאמץ עצום. אלא שבשביל הבת והנכדה אני מוכנה לעבוד קשה. הוא משגע אותה שאצא לו מהחיים אף על פי שאני בקושי רואה אותו אבל עצם הידיעה שאני שם מטפלת בבת שלו ובבית שלו - מכעיסה אותו. יש לו רקע בעיתי מהבית עם אמא שהיום לא בתמונה והוא גדל במשפחה לא מתפקדת. אני כמו בד אדום בשבילו. אבל אני רוצה לעזור לבת. המצב כואב לי מאד. מצד אחד אני חושבת להפסיק לעזור בכלל ומצד שני איך אעשה את זה לבת שלי. איך אני יכולה גם להיות בשבילה וגם שלא יריבו עלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבתא בבעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    ד``ר חיים היילפרין
    15/08/2009

    דיאלוג פתוח בין שלושתכם יקדם אתכם ככל שניתן בנסיבות. חשוב שתעמידי את חתנך במקומו (בשקט, לא בתוקפנות) ותבהירי לו שאת ראויה רק לתודה על תרומתך. שוחחי עם בתך עד כמה תרומתך לה שווה את מחיר הריבים עם בעלה. אם היא מעוניינת שתמשיכי, עשי כן ופשוט שמרי מרחק מהבעל ואל תקחי ללב את ייחסו העויין; אם היא בוחרת ב"שקט תעשייתי" על פני עזרתך, יהא עליך להפחית ממעורבותך, עם כל הצער שבדבר. דיאלוג פתוח מול הבעל (במסגרתו תשוחחו על מה שמציק לו, כיצד ניתן לשפר את הדברים וכיו"ב) עשוי גם להוביל לשינוי לטובה (חלקי לפחות) ביחסו אליך, ובכלל. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו