קשר משפחתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר משפחתי
    חנן
    25/08/2009

    היי .
    אני היום בתסבוכת עם בעלי בגלל קשרים משפחתיים עם המשפחה שלי .
    לפני מספר שנים נגרם סיכסוך בינינו לבין קורבי המשפחה שלי ומאז הקשר קר מאוד , שלום וזהו ולא יותר , אף אחד לא מזמין את השני ולכל אחד מטענים משלו .
    בעלי מתנגד לקשר איתם וטוען בצדק כי הם פגעו בנו ואינו מוכן לכל קשר איתם עד שלא יתנצלו בצורה מכובדת בפנינו .
    למרות זאת בעלי בכל מיני מצבים שבהם המשפחה נפגשת באירועים מנסה להתקרב אליהם אבל הם טיפסו על עץ גבוה ולא יורדים ממנו (משחקי כבוד).
    היום אני בבבעיה כי בני הגדול עומד להנשא ובעלי מתנגד להזמין את קורבי המשפחה שלי (זוג בני דודים) לחתונה בטענה שאין לנו כל קשר איתם הם פגעו בנו בעבר מספר פעמים ומתעלמים מאיתנו בכל פגישה משפחתית ולכן לא צריך להזמינם .
    עוד טוען בעלי כי כבודו יושפל באם אזמין אותום .
    אני רוצה להזמינם למרות הפגיעה כי הם בני משפחה שלי אבל אני מרגישה שאני עומדת בפני פיצוץ בנושא .
    איך יוצאים מזה כך שגם אני וגם בעלי לא נפגע .
    תודה
    חדווה






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר משפחתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחדוה

    טלי מנדיוק
    26/08/2009

    שלום רב,

    כידוע לך - לא ניתן לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה.

    לא נראה לי שיש פתרון בו כולם מרוצים.
    באם בעלך עומד על כך (ויש לו הסבר הגיוני), לא נראה לי שיש הרבה ברירות.
    חיי המשפחה שלך קודמים לקשרים עם בני הדודים.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו