בעיה עם אח שלי הגדול במשפחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם אח שלי הגדול במשפחה
    SONY
    31/08/2009

    אח שלי הגדול הוא בן 25, ומאז ומתמיד היה בן אדם שקט, מופנם אבל רק במשפחה, מחוץ למשפחה יש לו חברים מועטים שרק איתם הוא מדבר אבל לא יוצא לבלות..
    עם המשפחה הוא בכלל לא מדבר לא עם שאר האחים ובטח שלא עם ההורים, לדוגמא שיושבים לארוחה משפחתית הוא יושב ולא מדבר גם שמנסים לדבר איתו הוא עושה פרצוף חמוץ כאילו "תניחו לי לנפשי", הוא תמיד קם ראשון מהארוחה ומסתלק..
    הוא גם עובד בעבודה של אנשים משוחררים כזאת, עבודה לא יותר משנה - שנה וחצי והוא עובד בה כבר 3 שנים!! כי זה נוח לו ועצלנות בשבילו למרות שהעבודה הזאת לא מכניסה כסף!
    אין לו תעודת בגרות, אין לו מקצוע, שום דבר הוא בקרוב בן 26 וגם אין לו חברה וגם אף פעם לא הייתה לו חברה...

    ההורים שלי לא יודעים מה לעשות איתו הוא פשוט מתרחק מהמשפחה משנה לשנה..

    דבר אחרון -- אני מרגיש שהוא ממש לא בוגר שכלית, הכוונה שהוא באמת אחראי לעצמו ובן אדם מסודר והחדר שלו תמיד מסודר ונקי אך מבחינת חשיבה כללית של בן אדם הוא ממש כמו ילד קטן.. לדוגמא בענייני אוכל, לבוש, רצון לצאת, רצון להתפתח בעולם.. ממש לפעמים אני מרגיש שהוא כמו ילד מגודל שלא התפתח.. ודרך אגב אני אח שלו הקטן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל SONY

    טלי מנדיוק
    02/09/2009

    שלום רב,

    קראתי בעיון רב את התיאור שלך לגבי אחיך הגדול.
    ניכר שבאמת אישיותו והתנהגותו מפריעים לך ומדאיגים אותך.

    אני מציעה שפנה להורים שלך, שאר האחים ובני המשפחה , וכולכם כקבוצה תדברו איתו ותנסו להשפיע עליו לשינוי חיובי באורח חייו.

    לא התרשמתי שיש לך כזה קשר קרוב איתו שאתה לבד תוכל לעשות משהו. אולם אתה בתוך קבוצה חיובית אוהבת ותומכת יכול לעשות יותר.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי..

    SONY
    04/09/2009

    קודם כל תודה רבה על הייעוץ אך עליי להסביר לך מספר דברים.

    אחי הגדול לעולם, אבל לעולם לא יסכים לשבת עם כל המשפחה אם נדבר איתו עליו..
    הוא בכלל לא יושב עם כל המשפחה, וההורים שלי ניסו כמה פעמים לנסות לדבר והוא פשוט הסתייג ואמר בתוקפנות שאין מצב שנניח לו לנפשו.
    באמת שפיתרון זה לא בא על הפרק, חוץ מזה גם אם היינו מקיימים איתו שיחה על מה היינו מדברים איתו?
    הדברים שמפריעים לנו לא כל כך מעניינים אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל סוני

    טלי מנדיוק
    06/09/2009

    שלום רב,


    הכי טוב שההורים שלך יפנו ליעוץ והדרכה לגביו.


    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו