תקשורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקשורת
    אולגה
    05/09/2009

    אנחנו נשואים מעל 10 שנים + ילדה גדולה .
    במשך רוב השנים התקשורת ביננו הייתה מעל הממוצע , הייתי מעלה נושאים בעיתיים בבית או בעיות שהפריעו לי , אשתי שמעה את הטענות שלי , הסכימה או לא הסכימה (לא אמרה לי מסכימה / לא מסכימה , אני צודק , לא צודק , נלך בדרך אחרת וכו"י .
    אשתי ניסתה בשיטת השתיקה לפתור את הבעיות על מנת לרצות אותי גם אם איננה מסכימה לדרך .
    כך השנים עברו .
    בשנים האחרונות "מלחמת השתיקה" כך אני קורא לזה משגע אותי ואני לא מסוגל לסבול זאת יותר .
    כשיש בעיה שמפריעה לי ואני מעלה אותה כי לי זה מפריע היא מבטיחה לדבר על זה אבל לא עושה כך וחושבת שאולי אשכח או אשלים עם המצב ועקב כך נגרמים כעסים ומצטברים אצלי טענות ומענות כי הבעיות לא נפתרות לכאן או לכאן ולבסוף זה גורם לפיצוצים בינננו .
    לפעמים הבעיות נפתרות בשיטה הזו "בשתיקה " ולפעמים לאחר זמן קצר הם צצות מחדש
    המענין הוא כשהיא מעלה בעיה שמפריעה לה או שהיא רוצה לשנות ,הנושא נסגר מייד בשיחה .
    הקושי שלי וזה מתסכל ומשגע אותי שאני לא מצליח בכל שיחה איתה להבין האם היא מבינה אותי , האם הטענה שלי נכונה / לא נכונה , האם היא רוצה או מסכימה לשנות את המצב וכ"וי , כי היא פשוט שומעת ולא עונה כך היה תמיד "מלחמת השתיקה" .
    הלכנו ליעוץ זוגי בנושא ונאמר לה במפורש שזו שיטה קשה ופוגעת והיא חייבת להפסיק עם השיטה ולענות לי , היעוץ עזר לזמן מה והתופעה חוזרת שוב .
    אשמ לקבל לפתור את הבעיה כי אני מרגיש שאני לא מסוגל יותר .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקשורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגלר

    טלי מנדיוק
    06/09/2009

    שלום רב,


    אתם זקוקים לטיפול ולא ליעוץ.

    אני כמובן מאוד ממליצה לכם להגיע לטיפול זוגי בשיטת האימגו.
    אתם יכולים לקרוא על השיטה באתר שלי, או בכלל באינטרנט.
    כיום זו השיטה בטובה ביותר בעולם לטיפול זוגי.

    המון הצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת

    יוסי
    06/09/2009

    מדבריך נשמע כי כל יום שני וחמישי ישנה אצליכם איזו שהיא בעיה שעולה או יתכן וזו לא בעיה אלא תלונה שלך כלפיה?
    יתכן והמצב הוא שאשתך מרגישה מאויימת ?
    יתכן גם שנסיון העבר שלכם הביא אותה למסקנה כי בלאו הכי מה שהיא תגיד לא יהיה מקובל עליך ולכן היא נמנעת מלפתח מריבה כי היא יודעת שאתה תישאר עם הטענות שלך עד שהדברים יסתדרו בדרך שבה אתה חושב שהם צריכים להיות ולכן היא גם שותקת ?

    ממליץ לך לנסות ולבדוק אצלך אם זה המצב ואז כדאי אולי לבדוק שינוי טקטיקה ?
    כמו כן שים לב לאופן שבו אתה פונה אליה כאשר אתה מעלה את הבעיות, האם זה בדרך של שיחה או האשמה, האם זה תוך הבעת כעס או העלאת בעיה ?

    אם זה המצב אצלכם, שווה לבדוק דרך אחרת להעלאת בעיות. ואם לא אז כדאי באמת לפנות לאיש מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו