יחסים עם הורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם הורים
    רונית
    06/09/2009

    שלום רב,
    אני בת 38 נשואה +4 ילדים והבעייה שלי מורכבת ואנסה לתמצת.
    מאז ומעולם לא הסתדרתי עם אמא שלי-מילדות ובבגרות ניסיתי תמיד לברוח מימנה,לברוח מהבית פשוט לא סבלתי אותה (ייאמר לזכותה שהיא אישה קשה מאוד ולכל אחיי יש בעיות איתה) רק אני הייתי מספיק חזקה לקום ולברוח בגיל 24 מהבית ולהתחתן עם בעלי ללא היתר של הוריי. בחלוף הזמן היחסים הסתדרו קצת,נולדה לי בת והתחלתי להיקשר אליהם וגם לבקרם בבסיס קבוע.
    עם חלוף הזמן,הוריי התבגרו ונעשו קשים יותר ומשום מה החליטו שאני לא שייכת למשפחה ומתייחסים רק לארבעת אחיי ואחיותיי שגרים לידם,ביחוד לאחותי הקטנה שמקבלת הכל.
    לא מוזמנת לארועים משפחתיים,לא מקבלת שום יחס מסויים,בעלי אמר לי שמזמן הייתי צריכה לנתק את הקשר וזהו. העניין הוא שלאחרונה היה לי ויכוח קטן עם אחותי הקטנה ולאחריו הוריי כ"כ התעצבנו שהעזתי להתווכח איתה שהם חדלו לדבר איתי!!! הם לא מוכנים לגשת לטלפון כשאני מתקשרת ולא חוזרים לשיחות שלי. כולם אומרים לי להמשיך הלאה ולדמיין שאין לי הורים כמו יתומה,אבל אני לא יודעת אם זה אפשרי??? אני יכולה לדמיין שהם נעלמו פיתאום שאין לי הורים,על אף כל הניכור שהיה ביננו כל השנים? זה אפשרי בכלל מבחינה פסיכולוגית?

    מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך,אם יש צורך בביאור אשמח לתת.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם הורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונית

    ד``ר חיים היילפרין
    07/09/2009

    קורה והורינו (או אחרים, ילדים בוגרים למשל) פוגעים בנו באופן שאינו מותיר לנו ברירה אלא להתרחק מהם, לעיתים עד כדי ניתוק הקשר. זה רע וכואב, ואף אחד אינו מייחל לזה, אבל כשהצד שמנגד מסרב לשתף פעולה אין מנוס מלהתרחק כדי לא להפגע. מה שנותר לנו זה להתאבל על אובדנם, כמעט כאילו הלכו לעולמם. זה רע וכואב, כאמור, ועדיין האופציה הבריאה ביותר (= הכי פחות כואבת, בסופו של דבר) העומדת לפנינו. תנחומיי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ותגובה לד"ר הלפרין

    אלינור
    07/09/2009

    לד"ר הלפרין שלום רב,
    אני נדהמת ממה שרשמת מכיוון שזה בדיוק מה שאני חשה כרגע ואמרתי גם לבעלי שאני מתחילה לחוש דיכאון בדומה לזה שנוצר כשמישהו מת ואני לא מבינה למה,האובדן של הוריי נתפס בעיניי כמו המוות שלהם ואני לא מצליחה לנער את זה מימני.
    אני מבינה שזה רק עניין של זמן עכשיו ואני צריכה אולי לאמר תודה שזה קורה עכשיו ולא בילדות.

    תודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו