מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעייה מורכבת בחלק בsarit07/09/2009
שלום לכם יש לי חבר זה 7 שנים אנחנו מתגוררים באותה עיר לחוד אני פלוס 2 בנות גדולו 15 ו21 הבעייה מתחילה בזה שהחבר רוצה שאעבור לגור אצלו בבית אם בנותיי כי ביתו גדול משלנו והבנות מסרבות ,ועוד בעייה של כל חג הוא בא למשפחתי ביקש שהשנה נחגוג עימו ואם בניו שלא מתגוררים אצלו והילדות מסרבות בטענה שכל שנה חגגו אם סבא וסבתא ולא ישנו זאת ,הוא בא בטענות שהרגלתי אותן כך וזה באשמתי והן טוענות שהוא לא משפחה רק חבר שלי והן לא מגיעות,כמה שהוא מנסה להתקרב הן שוללות אותו במיוחד הצעירה שבבנות ,איני יכולה להתקדם הלאה והוא טוען שהזמן אוזל במיוחד שהוא מבוגר ממני אני בת 47 והוא בן 60 מה עושים איך פותרים ? לשיחות מסרבות ללכת איתנו ודבר לא עוזר ניסיתי להעמיד עובדה ולהסביר בטוב שגם לי יש חיים משלי ושום דבר לא ישתנה בעתיד אך העליתי בידי חרס ,איני יודעת מה לעשות ואני בצומת דרכים תודה שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרית
טלי מנדיוק07/09/2009שלום רב,
חסרים לי פרטים רבים.
בכל מיקרה אני מציעה כי תפנו את ובן זוגך למספר שיחות יעוץ והדרכה - (ללא הבנות!), על מנת שיעזרו לכם לפוך למשפחה אחת גדולה ומאוחדת.
בברכה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי
sarit07/09/2009פנינו לשיחות שבהמשכם הייה חייב לצרף את הבנות והן סירבו בעיקרון הקשר טוב בינינו הבת הצעירה היא המתמרדת נגדו במשך כל השנים ללא כל סיבה חשובה אני בינתיים מרגישה בין הפטיש לסדן,לבת הגדולה חבר קבוע ולכן מבינה יותר אך היא עוברת לגור איתו ולכן הבעייה העיקרית היא הצעירה שמסרבת ללכת אליו לפעמים לביתו אך בחוץ הקשר בינייהם בסדר גמור משום מה היא שוללת אותו ,ואם דיברתי על מעבר אומרת שתלך לפנימייה עדיף לה ,בן זוגי דווקא אדם מתחשב וסבלני אך כמה אפשר לנצל את טוב ליבו ולתת לו לחכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
טלי מנדיוק07/09/2009לשרית,
אני עדיין סבורה שאת ההדרכה והיעוץ אתם צריכים לקבל.
אתם "הקברניטים" של האוניה.
אתם אמורים לקבל כוח וידע איך לקחת את "האוניה" שלכם למקום מבטחים יחד עם כל "נוסעיה" (גם הנוסעים המרדניים...).
פנו לקבל הדרכה ויעוץ בדחיפות.
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי
sarit07/09/2009פנינו לשיחות שבהמשכם הייה חייב לצרף את הבנות והן סירבו בעיקרון הקשר טוב בינינו הבת הצעירה היא המתמרדת נגדו במשך כל השנים ללא כל סיבה חשובה אני בינתיים מרגישה בין הפטיש לסדן,לבת הגדולה חבר קבוע ולכן מבינה יותר אך היא עוברת לגור איתו ולכן הבעייה העיקרית היא הצעירה שמסרבת ללכת אליו לפעמים לביתו אך בחוץ הקשר בינייהם בסדר גמור משום מה היא שוללת אותו ,ואם דיברתי על מעבר אומרת שתלך לפנימייה עדיף לה ,בן זוגי דווקא אדם מתחשב וסבלני אך כמה אפשר לנצל את טוב ליבו ולתת לו לחכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי תגובה
sarit07/09/2009כנראה לא שמת לב שכתבתי שהייתי אם בן זוגי בייעוץ ובשיחות אבל באיזשהוא שלב חייב לצרף את הבנות והן מסרבות ניסינו את כל הדרכים האפשריות ועדיין הצעירה לא מתגמשת הבעייה נעוצה בכך שהוא עובד רוב שעות היום והאפשרות להתראות היא בליילה בלבד לכן אנו רוצים מאד לגור יחד ,אם יש לך רעיון כלשהוא אנא יעצי לי בבקשה בתודה שרית,אגב לבת הצעירה יש סיבות משלה בכמו בית הספר רחוק מהבית שלו למרות שאנו גרים בעיר קטנה שאפשר ללכת ברגל ואף במונית נסיעה קצרה ביותר,או שהבית שלו בקומה רביעית וזה מפריע לה למרות שאנחנו בקומה 3,השכונה שלו לא טובה לה למרות שהוא גר במקום מרכזי וטוב משלנו הרבה סיבות ותירוצים ובקשה למעבר לפנימייה שבשום אופן לא אסכים כי גידלתי אותן לבד ותמיד נתתי להן הכל והשקעתי את כול ולי בהן מחכה לתשובתך ולעזרתך בתודה שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

