לא יודעת איך לשלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת איך לשלב
    לבנת
    21/09/2009

    שלום,

    אני אמא אוהבת, אשה עובדת ומאוהבת בבעלי גם אחרי 15 שנות נישואים. א-מהמהמה?אחרי חופש מדהים ומלא בזמן משפחה ואחרי ראש השנה המשפחתי והכיף ממש היה לי קשה לחזור לעבודה. ברוב חודשי השנה אני מאד מאד עסוקה, העבודה שלי לא מאפשרת לי לחזור הביתה ב17 כמו רוב האמהות אלא הרבה יותר מאוחר. אני מרגישה רע עם זה אבל גם לא רוצה לוותר על האני המקצועי שלי, העבודה שלי מקנה לי סיפוק רב ויהיה לי חבל לעבור לחצי משרה. בתי הגדולה בת 13,אז היא כבר די עצמאית אבל בני בן ה8 עוד זקוק לי איך שהוא חוזר מהבית ספר ב13 ואני עצובה על כך שהוא חייב להיות עם השמרטפית עד שאני ובעלי חוזרים ב19. היום קיבלתי למייל מעיןמשחק שבודק עד כמה אתה מכיר את הילד שלך וואו זה נתן לי עוד סטירת לחי. אני מכירה את הילדים שלי מעולה וזה גם הוכיח את זה אבל לפעמים אני תוהה איך זה היה לעבוד כל יום עד 14 ופשוט לשבת ולדבר עם הילדים שלי יותר.
    מעזעזע שאני נקרעת בין זמן איכות עם ילדי לבין העבודה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת איך לשלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאישה העצובה

    טלי מנדיוק
    21/09/2009

    שלום רב,

    מאוד ריגשת אותי בפניתך.
    את אישה מאוד מבורכת על כך שיש לך זוגיות אוהבת, משפחה אוהבת ועבודה אתה את אוהבת.
    הרגשות שאת מביעה מאוד נורמאלים ואנושים במיוחד לנו הנשים בשנות ה- 2000, בהן אנחנו "נקרעות" בין להיות נשים טובות, אמהות טובות, וגם מפרנסות ומגשימות את עצמנו.
    זה בהחלט לא קל.
    קשה לי להציע לך מה לעשות על גבי האתר, אולם אני מציעה לך באמת להתלבט עם עצמך, עם בעלך וילדיך לגבי העתיד שלך.
    אני בטוחה שתגיעי להחלטה טובה.

    וד.א. - למה להיות עצובה?
    זו בהחלט דילמה. אבל לא עצובה, אלה אנושית ונורמאלית מאוד לימינו אנו.

    המון הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו