עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אולגה
    17/10/2009

    שלום.

    אשמח לקבל הצעה .

    אני נשוי + ילדים , הבעיה שאני מבקש הצעה היא כזו :

    יש לי ולאשתי חילוקי דעות אני טוען א והיא טוענת ת , היינו ביעוץ וביעוץ אמרו לה כי עליה ללכת איתי ולהתגמש על מנת ללכת ולפעול יחד ולא כל אחד בנפרד .

    כשאני טוען משהו שלא מוסכם עליה או לא מקובל עליה לא עונה לי וקשה לי לדעת אם היא מסכימה / מבינה או לא ואת האי הסכמה או חוסר ההבנה אני רואה בשטח לאחר מספר ימים כאשר היא פועלת באותה דרך ושיטה שלדעתי לא נכונה וגורמת רק לנזק לדוגמא בשיטת חינוך הילדים בהצבת גבולות למשל וכו"י .

    בזמןם האחרון הגעתי למסקנהשאם אני לא רוצה להתגרש עלי להשלים למצב כי אני לא מצליח וגם לא היעוץ לשכנע אותה שהיא טועה במחשבה / בדרך ובהתנהגות .\

    היא נעולה על דרך מסוימת ולא פתוחה לקבל הצעות / רעיונותושיטות אחרות גם מגורם שלישי מומחה בשטח הזה .

    אשמח לקבל הצעה איך לנהוג .

    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללאה

    טלי מנדיוק
    17/10/2009

    שלום רב,


    מערכת זוגית היא "נסיעה ארוכה".
    כל הדברים שמפריעים לך ולאשתך טוב היה אם הייתם מטפלים בכך.
    בשיחה משותפת, בפניה להדרכה וטיפול, בהליכה לסדנאות, קריאת ספרים בנושא זוגיות ועוד.

    מה שאני מנסה לומר, שברגע שאתה מבין שזו אישתך, ואינך מעוניין להתגרש, אז יש לפניך דרך ארוכה של נסיונות בדרכים טובות וחיוביות, להביא אתכם לשביעות רצון מקסימלית ממערכת היחסים.

    וכמה שהכיוון יהיה חיובי יותר, כך ניתן להגיע למקסימום תקשורת.

    כטיפ ראשוני - נסה לראות איפה אתה מתקשה להבין אותה, והיכן אתה צריך להתגמש.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו