פרק 2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרק 2
    ששש
    18/10/2009

    שלום לכם אני גרושה פלוס 2 בנות במשך שנות גירושי אב הבנות נפטר אני יוצאת אם חבר זה 7 שנים הבת הגדולה בקשר טוב איתו היא בגיל 21 וייש לה חבר קבוע הבת הצעירה עוד מעט 16 מתמרדת נגדו ,ברצוני לעבור לגור איתו אצלו בביתו בגלל גודל הבית אך ביתי מתמרדת בטענות שזה רחוק לה מבית ספר שלא סובלת אותו ,אך מדברת איתו ואף צוחקת ,יש לה בעיות מאז הגירושים והמוות נפשיות של התקפי זעם ,מסרבת בכל תוקף ללכת לפסיכולוג ניסיתי לדבר על ליבה אך אינה מוכנה להקשיב או לקבל מעבר מהדירה שלנו למרות שהוא גר באותה עיר, הוא ואני מאד רוצים לגור כבר ביחד אך אני פוחדת לכפות עלייה שמצבה לא יחיר והיא מאיימת שאם אעבור תלך לפנימייה מה שלא רצוי כי היא ילדה לא עצמאית ושקטה חוץ מהתקפי זעם כשמדובר עליו ,אם יש לכם איזושהיא עצה טובה אנא ממכם ניסיתי יועץ משפחתי וגם סרבה ללכת כלום לא עוזר לי,תודה שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרק 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/10/2009

    אני ממליץ לך להעמיד בפני הילדה את המעבר לדירת החבר כעובדה מוגמרת. המשיכי לשוחח איתה על המעבר ולהציע לה לגשת לייעוץ זוגי או משפחתי, אך אל תתני לה זכות וטו על המהלך גם למול איומה לעבור לפנימיה. אם את מתקשה ליישם הנחיה זו, פני בעצמך (לבדך) לפסיכולוג שילווה אותך במעבר ומעבר לו. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו