זריקת הורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקת הורים
    לין
    19/10/2009

    למה אנו זורקים את הורינו לעובדים זסרים כאשר נהיים חלשים?
    ממש כואב לי הלב על זה
    אצלכם במיוחד היהודים המצב קשה.....כל ילד גר בעיר אחרת.....האישה חושבת שאסור לאימא לדבר עם בנה והיא הכי חשובה ומיוחדת
    איך לבנאדם יתחשק ככה ללדת ולגדל ילדים? ועוד מתפלאים בסוף שאיך הורה מסוגל להרוג את ילדו? הרחמנות והרגישות צריכים להיות הדדים לא< ולא שהבן והבת יעזבו הבית בגיל 18 והטובה שהם עושים שהם באים לאיזה ארוחה בשבועיים.....וגם אז הכלה עושה פרצופים.
    אני אישית כבר לא מתפלאת למה לאימהות אין רגשות רחמנות לילדיהם.......
    נדמה לי שאנשים מתכחשים למצב המגעיל שהם נמצאים בו.....והחליטו שזהו המצב האידיאלי......
    באמת ציפתם שאיזה עובדת זרה (שרובם אפילו לא מאמין באלוהים יירחם על הורינו אם ככה אנו מתייחסים אליהם) היתי רוצה לשמוע על דעתכם בעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקת הורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללין

    טלי מנדיוק
    19/10/2009

    ללין,


    אצלנו אומרים: "והדרת פני זקן", "בפני שיבה תקום", ועוד..
    התרבות שלנו מכבדת ומעריכה הורים וזקנים.
    מעריכה כל טיפוך נאות מכובד אוהב וחם בהם, בין אם יש ע"י המשפחה ובין אם זה בקבלת עזרה חיצונית.
    לצערנו יש מיקרים קשים של הזנחה וחולשה. אולם הם נחשבים למיקרים הקשים והחריגים.
    בכל מיקרה כולנו נגד אלימות על כל סוגיה כולל אלימות במשפחה.


    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו