חוסר בזמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר בזמן
    מיקי
    25/11/2009

    שלום,
    אני מניחה שהבעיה שאני מעלה אינה ייחודית או מיוחדת אבל היא מאוד מפריעה לי. אני גרה עם בן זוג, אנחנו ביחד כבר שנתיים. הוא עובד בעבודה מאוד אינטנסיבית וגם לומד לתואר שני. אני התחלתי לעבוד לאחרונה גם בעבודה די אינטנסיבית. הבעיה היא שאני קמה כשהוא עוד ישן, וכשהוא מגיע אני כבר ישנה כי אני קמה מוקדם יחסית. התוצאה היא שאנחנו לא מתראים כמעט. אנחנו מאוד מתגעגעים. זה לא גורם לריבים או בעיות בינינו, אבל לי יש תחושה מאוד גדולה של חסר, ואני יודעת שגם לא. איך מתגברים על זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בזמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיקי

    טלי מנדיוק
    25/11/2009

    למיקי שלום רב,


    אכן את מעלה קושי אוניברסאלי של זוגות צעירים.
    זמן.
    סידרי עדיפויות, התארגנות, מודעות ותכנון..'...

    זוגיות היא אחת מהנושאים החשובים בחיים בהם אנשים צריכים "למתוח שרירים", להתאמץ, לחשוב ולפתח מודעות.
    מה שבא באופן טבעי ובקלות בהתחלה, דורש מאמץ ומחשבה לאורך החיים...

    אני מציעה - ש"מתיחת השריר" תהיה כך שלפחות אחת לשבוע אחת תחכי לו ערה....(לא נורא תשני פחות...), ולפחות עוד אחת לשבוע הוא יקום מוקדם לשתות איתך קפה (לא נורא ישן פחות..)...
    בנוסף, כמובן תתכננו את סוף השבוע שלכם שיהיה בו מספיק זמן גם לזוגיות.


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו