קשר מסובך עם אמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר מסובך עם אמא
    דנה
    18/12/2009

    שלום,

    אני בת 23 ואימי בת 45

    מאז ומתמיד היינו בקשר טוב ואני מחשיבה את אמא לחברה הכי טובה שלי והיא מחשיבה אותי גם

    אני רוצה לציין שהיא האמא הכי מדהימה בעולם והיא מקריבה המון למעני
    יצא לנו לריב פה ושם אבל זה אף פעם לא היה משהו רציני.

    לפני כשנה עברתי לגור בחו"ל כי בן זוגי נמצא בשליחות

    הוריי באו לבקר אותי פעם אחת וכרגע אני בארץ גם לביקור

    הבעיה של אימי היא שהמוטו שלה זה " נולדתי כדי לדאוג"
    והיא לא מוכנה להשתנות ואף אחד לא מצליח להניע אותה מדרך זו.
    היא לא ישנה בלילות כאשר אני יוצאת ואני צריכה לשלוח לה הודעה כשאני מגיעה למקום מסויים ויוצאת ממנו וכשאני חוזרת הביתה לבוא ולהעיר אותה שהגעתי(למרות שהיא טוענת שהיא מתהפכת במיטה עד שאני חוזרת ולא נרדמת בכלל)

    השלמתי עם זה וכל החיים אני מרצה אותה בעניין

    היו פעמים שלא יצאתי בגללה כדי לא להדאיג אותה וכדי שהיא תוכל לישון בשקט.
    כרגע יש ביננו חילוקי דעות כי מאז שאני גרה לבד התבגרתי ונהייתי קצת יותר עצמאית ואני לא מוכנה לוותר על דברים מסויימים כדי שהיא תוכל לישון בשקט במיוחד כשאני נמצאת לתק' מוגבלת בארץ.
    היא כועסת עליי וטוענת שאני כבר לא אותה אחת ושהשתניתי ולא לטובה

    אני כבר לא יודעת מה לעשות

    מצד אחד היא אמרה לי שאם טוב לי לגור בחו"ל אז טוב לה ועכשיו היא כועסת שאני צריכה לחזור הביתה ולחיות לצידה כי הורדתי לה חצי מהחיים כבר בדאגות.

    מה עליי לעשות? אני לא רוצה להרוס את הקשר עם אימי אבל יש דברים שאני לא מוכנה לספוג יותר



    תודה רבה,

    דנה.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר מסובך עם אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/12/2009

    אמך מפגינה דאגנות יתר והתנאים שהיא מציבה בפניך וסחטנותה הרגשית אינם קבילים. חיי את חייך (באופן סביר) - אמך תצטרך ללמוד ולקבל את העובדה שכבר אינך ילדה ויש לך חיים משלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בת מזל

    רונית
    19/12/2009

    הלוואי שאמא שלי הייתה מקדישה לי קצת יחס,היא לא יורקת לכיוון שלי בכלל,הייתי נותנת הכל כדי להיות במצב שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    טלי מנדיוק
    27/12/2009

    לדנה שלום רב,


    את צודקת ב - 100% !!!!!

    את רגישה ונהדרת, בוגרת ומתחשבת, את בת מקסימה.

    עם זאת, את צודקת שאת לא מוכנה שההפרעות חרדה של אמא ינהלו אותך (מספיק שהן מנהלות אותה).

    תחיי את חייך (תוך המשך רגישות לאמא) כמו שאת רוצה.
    תצאי, תבלי, תחיי בחו"ל....כמו שאת רואה לנכון.

    לגבי אמא, הסחיטות הריגשיות שהיא עושה לך לא טובות בכלל, ואני מציעה לך לעודד אותה ולתמוך בה לקבל עזרה בנוגע להפרעות החרדה ממנה היא סובלת (טיפול נפשי ואולי גם תרופתי).

    המון הצלחה בהמשך הדרך!
    "עוף גוזל חתוך את השמים...."

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו