תגובה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה ?
    חנן
    01/01/2010

    ברצוני לשאול מספר שאלות לגבי הסיטואציה הבאה:
    כאשר יש עימות בן אב/אם לבין בן/בת בגיל ההתבגרות וההורה הבוגר השני אינו נמצא בשטח בזמן העימות אלא חוזר למצב שבו הוא מוצא את שני הצדדים כעוסים:
    1. האם ההורה שלא היה נוכח בעימות צריך לשאול כל אחד מהצדדים מה קרה ?
    אם כן, האם אחרי שהקשיב לשני הצדדים הוא צריך להביע את דעתו או להתעלם ?
    אם כן, האם הבעת הדעה צריכה להיות ע"י תמיכה ולקיחת צד מי צודק ומי לא צודק?
    או, האם נקיטת העמדה צריכה להתייחס רק למעשה או לויכוח מבלי לצדד בצד כלשהו?
    2. באם ההורה מביע את דעתו באופן שבו הוא מעיר למתבגר כי לא היה צריך לנהוג כפי שנהג יכולה להתפרש ע"י הבן/בת כי ההורה תומך בבן זוגו ומסכים לדרך שבה נקט בן הזוג או שמסכימים לכך שמה שקרה לא היה צריך להיות כפי שהיה אך לא בהכרח דרכי הפעולה שנקט בן הזוג השני הם הדרך הנכונה ?
    3. האם חוסר תגובה לאחר שההורה הקשיב למתבגר יכול להתפרש אצל המתבגר כנתינת חיזוק למתבגר (אתה צודק ) בהתנהגותו ולגרם לפגיעה בסמכותו של ההורה .
    4. האם הורה אחד צריך לתמוך בהורה השני לפני הילד גם אם הוא חושב שההורה טועה ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למירי

    טלי מנדיוק
    01/01/2010

    למירי שלום רב,


    במידה ואחד ההורים נמצא באי הסכמה עם אחד הילדים, טוב הדבר שההורה השני לא יתערב.

    נכון הדבר שההורים בנפרד ישוחחו על העניין, יביעו דיעה, ויחפשו דרך טובה לילדיהם.

    אין שום סיבה שאחד ההורים יכנס לתפקיד של "שופט", "תובע", "סניגור" או כל תפקיד אחר.



    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חנן
    02/01/2010

    תודה.
    אבל מה קורה באם התערבתי בעימות , איך עלי לנהוג , לתמוך בבעלי ? לתמוך בילד ?
    האם חוסר התגובה שלי לאחר שהתערבתי יכול להתפרש אצל הילד כתמיכה בו ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למירי

    טלי מנדיוק
    02/01/2010

    לא היית צריכה להתערב בעימות.
    מאחר שכבר עשית זאת, עליך לומר לילד את דעתך בנושא.
    וגם להתנצל בפני הבעל שהתערבת בעימות, וגם לו לומר את דעתך.

    גם אם לא היית מתערבת בעימות - לאחריו (שעות, או ימים), דעתך היתה צריכה להישמע (לאבא ולבן).
    הדבר הפסול הוא ההתערבות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו