אבא מזניח ומתעלם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבא מזניח ומתעלם
    Yael
    18/01/2010

    אבא שלי איננו מתחשב בצרכי המשפחה. דברים אשר אינם נוגעים לו-אינם מעניינים אותו כל עוד סדר יומו איננו נפגע. כך לדוגמה: מפגעים בבית אינם מתוקנים- אלא אם הם מפריעים לו בעיסוקיו. דלתות, קירות שבורים במשך שנים והזנחה ללא כל התייחסות מצידו. היום החליט כי הוא מסיר את הכבלים- משום שהוא צופה בחדשות באינטרנט ועל כן "אין בהם צורך". אימי בוכה בערבים משום שהיא משתעממת ולא מוצאת עיסוק וכך נאלצת לשמוע את אחי רבים על המחשב--משום שהמחשב תפוס כל שעות היום על ידי אבי (שמהמר דרכו בבורסה) ובמספר השעות המצומצם שהוא מותיר אותו פנוי מתגלעות מריבות בין האחים מי ישב לידו. כך, אימי נאלצת לישון מוקדם משום שהערבים ארוכים ומשעממים. אבי מצידו מורגל לישון מוקדם ולאחר שהוא מסיים עם ההימורים והחדשות הוא עולה לישון ללא התייחסות ואף זלזול במחאותינו.
    אימי כמובן רבה איתו בנושא אך תמיד הוא מפצה אותה עם איזו מיטה מתכווננת או חפץ מאוד יקר ומיותר אחר. אני מציינת זאת משום שאין זו בעיה כספית שבגללה מנתקים את הכבלים או מונעים מאיתנו דברים מהותיים אחרים אלא סתם משום שאבי מתייחס רק במידה ומשהו מפריע לו אישית. ניסנו הכל--לדבר איתו--להפסיק לדבר איתו כמחאה--כלום לא עוזר. הוא מרוכז בעלמו ואימי נכנעת ומפסיקה לכעוס עליו כשהוא מפצה אותו בדברים אחרים. כמובן שאנו הילדים אף פעם לא "מפוצים" וזוכים בעיקר ללגלוג והתעלמות. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבא מזניח ומתעלם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל

    ד``ר חיים היילפרין
    19/01/2010

    הצטערתי לקרוא על ערלות הלב של אביך. לדאבוני, כבת שלו, אינך יכולה לעשות הרבה כדי לשנות את התנהגותו. (לאימך עשוי להיות "מנוף" משמעותי יותר עליו - כמו ריחוק או איום בפרידה - אך אני בספק אם במסגרת יחסיהם גם זה יהיה אפקטיבי. האם ישנו סב, דוד או דמות משפיעה אחרת בה תוכלי להסתייע?) לא ציינת את גילך, אך עבור ילדים רבים המבוגרים מספיק (בד"כ אחרי צבא), הפתרון היחיד הוא פשוט ...לעזוב את הבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים שלום

    יעל
    19/01/2010

    אני בת 24. סיימתי את התואר הראשון שלי ואני אכן מתכננת לעזוב בקרוב. פניתי בשביל אחי הקטנים אשר גרים בבית ובשביל אימי. דיברתי עם אימי על כך הערב ואנחנו מגבשות תוכנית פעולה. אני מודה לך על התייחסותך :) יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו