הילד הפריע למורה בביה"ס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילד הפריע למורה בביה"ס
    יונית
    19/01/2010

    יש לנו ילד בחטיבת הביניים, אחד המורים התקשר אלינו הביתה על מנת להתלונן כי הילד הפריע לו היום בשיעור. ברצוני לציין כי בד"כ הילד אינו מפריע ( ואם כן, לא באופן כזה שהמורים מתלוננים ), מקרה חריג כזה היה גם פעם אחת לפני שנה אצל מורה אחר.

    מה תפקידנו כהורים במקרה זה?

    כיצד עלינו ההורים לנהוג עם הילד אחרי התלונה ? ( שיחה איתו ?, לכעוס עליו ?, להציב גבולות? , להעניש אותו?.... או כל דרך שתציע........)
    האם בסיום השיחה עם הילד יש לדרוש ו/או לצפות מהילד להתנצל ולהבטיח כי לא ינהג כך בעתיד ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד הפריע למורה בביה"ס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבי

    טלי מנדיוק
    19/01/2010

    לאבי שלום רב,

    לדעתי יש לשוחח עם הילד , לשאול אותו מה קרה? מה היה בשיעור?
    מה קורה בדרך כלל בשיעור איתו...ועם שאר התלמידים...
    לנסות לקבל תמונה ספציפית על האירוע, ובכלל על התנהלות השיעור הנ"ל.

    אם התרשמותכם כי הבן שלכם שגה, אימרו לו זאת.
    וכן, כדי מאוד שאם הוא שגה - שיתנצל בפני המורה (בכתב או בע"פ).
    שאלו אותו למה הוא חושב שהוא נהג כך.
    האם משהו מפריע לו? האם קרה משהו.

    העבירו לו את הציפייה שאתם רוצים כי ינהג לפי כללי בית הספר.

    אם אתם מתרשמים כי יש בעיה עם המורה, או בין המורה לילד או בכלל - גשו לשיחה עם המורה ונסו לטפל בעניין.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה על פי דעתי האישית...

    נילי
    20/01/2010

    קורה(!) שילד מפריע...ילדים, ובעיקר מתבגרים, זקוקים לפורקן. כמובן שצריך לדבר, ולשאול מה קרה ולדרבן את הילד להשתדל שלא להתנהג כך בעתיד. בקשר להתנצלות בפני המורה- אינני חושבת כי היא נדרשת. הילד לא הכה, לא קילל ולא עבר עבירה בוטה. לעניות דעתי, התנצלות- על התנהגות חד פעמית שאיננה עקבית, תגרום לילד לחוש אשם שלא כצורך. לילד מותר מידי פעם לפרוץ גבולות. ואם ההתנהגות לא נמשכת ואיננה אלימה או בעלת אופי אלים- הערה ודרבון יספיקו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו