בעיות בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בבית
    שרה
    05/02/2010

    שלום,
    אני בת 23 גרה בבית ההורים עובדת ומממנת את עצמי בכל דבר.
    אני עוזרת עד כמה שאני יכולה בנקיונות הבית ובבישולים.
    יש ויכוח בבית , אבא שלי רוצה שאני כבר יעזוב תבית וישכור דירה
    שמעתי אותו כמה פעמים אומר את זה בברור גם לידי וגם לאמא שלי
    לעומת זאת אמא שלי לא חושבת שאני צריכה לעזוב.
    הויכוח הוא בין אבא שלי ואמא שלי באיזה גיל צריך לעזוב את הבית.
    אמא שלי טוענת שאין סיבה לעזוב אלא אם כן אני יגיע לגיל מבוגר ולעזוב את הבית יעזור לי להתקדם
    ואבא שלי טוען שאני בגיל שכבר מזמן אני צריכה לעזוב.
    אני מסתובבת בבית בהרגשה נוראית, הרגשה שלא רוצים אותי ומצד שני אני מנסה להתעלם ולחשוב על זה שאני בנתיים חוסכת כסף בשביל שבעתיד אני יהיה עם מקצוע ביד.
    מה לעשות?
    מה ממוצע הגיל שילדים עוזבים את בית הוריהם?
    והאם אני צריכה ללכת לפסיכולוג שיעזור לי ללקבל את הגישה שלו ואת זה שהוא לא רוצה אותי בבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה

    טלי מנדיוק
    05/02/2010

    לשרה שלום ,

    לא נראה לי מפנייתך כי אבא לא רוצה אותך בבית.
    להערכתי מדובר פה בעמדה / מנטאליות / תרבות/ דיעה.

    העמדה של הוריך מנוגדת לגבי עזיבת הילדים את "הקן".
    מדובר פה על עמדה שטוענת לטובתו של הילד / ה הילדה.
    לא נראה לי שמדובר פה בדחייה אישית.

    קחי למשל דוגמא ממקומות בעולם.
    יש מקומות בהם בגיל 12 או 16 או 14 עוזבים את המשפחה הגרעינית "ויוצאים לחיים".
    זה לא בא מדחייה של הילד, אלה מאמונה אמיתי וכנה כי זה טובתו.

    הוריך רוצים את הטוב עבורך.
    אבא חושב שבגיל 23, לטובתך כי תצאי כבר לחיים עצמאיים, אמא בגישה שונה משלו.

    מה עליך לעשות?

    כל עוד אין מדובר פה במשהו אישי נגדך, או סכסוך.... את תפרדי מהם פיזית לאט לאט לפי הקצב שלך והבשלות שלך לעזוב את "הקן".

    בארץ "ילדים" עוזבים את הבית בגיל צעיר (18) - לצבא.
    אחר כך חוזרים ועוזבים כמה שנים לאחר מיכן, כל אחד לפי הבשלות הנפשית והכלכלית שלו.

    אני מאחלת לך המון הצלחה,
    תביני שהוריך רוצים רק את טובתך, גם אם דעותיהם מנוגדות.
    דברי איתם - וכל עוד הם מאפשרים לך לגור בבית עשי זאת, ותיפרדי לחיים הבוגרים
    בקצב שלך. (כשאת מאפשרת להם להביע את עמדתם לגבי טובת הילד בנוגע לפרידה פיזית מבית ההורים).

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו