בעיה מורכבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה מורכבת
    3
    09/02/2010

    אמי התחתנה בשידוך לפני יותר מ-25 שנה עם גבר בעל מוגבלות שכלית.היא כנראה חשבה שהוא ישתנה ולכן לא התנגדה לשידוך הזה.מאז שהם נישאו ועד היום הוא מקלל אותה בצורה נוראית ומכה אותה במשך כל השנים האלו על בסיס יומיומי.אני לא חושבת שאפשר לחיות ככה ואני מרגישה שבחיים לא אוכל לעזוב את הבית ולתת לה להתמודד עם זה לבד.היא לא יכולה להתגרש ממנו כי אין לאן לשלוח אותו הרי הוא בן אדם חולה.הוא לא יכול לחיות לבד ומי שמפרנס אותנו זו אמא שלי.מצד שני אני בחיים לא ארצה שהוא יכנס לבית משוגעים או בית סוהר כי הוא אבא שלי.מצד שלישי אמי התרגלה לחיים האלו ואין בכוונתה לעשות שום דבר.אני מרגישה שזה לא יכול להימשך ככה וחייב לשנות את המצב.אל תמליצו לנו על טיפול משפחתי,כי כמו שאמרתי הוא חולה.הוא לא מבין מה הולך מסביבו והוא לא יודע איך החיים מתנהלים.האם אפשר לשנות את פני המצב?אני בת 15 אם זה רולוונטי.אני אודה לכם אם תמחקו את ההודעה הזו לאחר המענה.תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה מורכבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל -3

    טלי מנדיוק
    09/02/2010

    שלום רב,

    הצטערתי מאוד לקרוא את פנייתך.
    את חיה במצב מאוד קשה הנקרא "מעגל האלימות המשפחה".
    גם אם אינך חשופה אישית לאלימות פיזית ממנו, את קורבן לאלימות נפשית קשה מצידו.

    אני מציעה לך, או יותר נכון מבקשת ממך לפנות לאדם מבוגר שיעזור לך.
    הטוב ביותר לפנות למחנכת הכיתה / היועצת / מנהלת בית הספר - לספר על המצב הקשה בבית.

    את צעירה, ואין לך שום אפשרות לשנות את המצב.
    צריך לעזור לך - וזה הכי חשוב.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו