שונאת את אבא שלי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שונאת את אבא שלי...
    לילי
    24/02/2010

    היי, הבעיה שלי, לא יודעת אם זאת בעיה שלי אבל אני שונאת את אבא שלי שנאה עזה,
    אני בת 22, לומדת ומשלימה בגרויות אחרי צבא, גרה בבית עם אמא, אבא ואח קטן, אין לי אפשרות כרגע לעזוב את הבית מבחינה כלכלית, אני ממש שונאת אותו, מתעבת אותו, הוא מייצג את כל מה שדוחה אותי בבני אדם, ההתנהגות שלו והזלזול שלו, השפה הנמוכה והקללות, הבהמיות והבורות שלו, אני שונאת אותו במיוחד על איך שהוא מרשה לעצמו להתייחס בצורה כלכך מלוכלכת ומשפילה לילדים שלו, הוא כל הזמן מקלל ומשפיל ופוגע ומנסה להוציא אותי קטנה ומטומטמת ובחורה טיפשה
    כל הזמן טורח להזכיר לי שאני לא שווה כלום, הוא כולו פקעת עצבים לא צפויה שאין לדעת מתי תתפרץ ו"תתהפך" עלייך, ברגעים הרגועים שלו הוא עוד מדבר בסדר אבל הקטע אצלו שאי אפשר להאמין, זאת אומרת גם הוא נחמד או רגוע ושקול שנייה אחר כך הוא יתעצבן ויקלל וישפיל וייקח את כל מה שאמר בחזרה, הוא לא משתמש באלימות פיזית, בעבר הוא נהג להרביץ לאימי וגם לי שהייתי ילדה, גיבור על חלשים טיפוס נתעב, אחרי שהיא הזמינה לו משטרות ועצרו אותו, ואחיה הגדולים של אימי לפני הרבה שנים "חינכו" אותו לא להרביץ לאחותם הוא נרגע, מאז התפלקו לו כמה פעמים של אלימות, הרבה פעמים הוא מרים את היד ב"כמעט" ועוצר עצמו תוך שהוא רושף שיניים עם מבט רצחני בעיניים, זה מפחיד ומכניס לטראומות, זאת הדרך שלו לזרוע טרור ופחד ממנו, עכשיו בגלל שהוא לא יכול להשתמש באלימות פיזית כי הוא יודע שתוזמן משטרה ושזה אסור הוא מרשה לעצמו להשתמש כל הזמן באלימות מילולית, קללות מהסוג הגרוע שיותר,צעקות, השפלות, מכל הבא ליד וכמה שיותר יותר טוב...הכי מפחיד זה זה שהוא לא צפוי ואין לדעת מתי יתפרץ, הוא אף נוהג בדרך קבע לעשות סצנות קולניות עם המון צעקות פרימיטיביות וקללות בחוץ ליד אנשים ולריב עם אנשים,ככה שאני מאוד מתביישת בו, אמא שלי אומרת כל הזמן שהיא לא אוהבת אותו ולא סובלת אותו אבל משום מה נשארת איתו, לא יודעת למה, אולי היא כן אוהבת אותו ומכחישה, אולי היא רגילה אליו ומפחדת להיות גרושה, אולי וכנראה היא סתם פחדנית, אני מתעבת את הבן אדם הזה, אמא שלי אומרת שהוא אבא טוב, מה טוב בו? זה שיש יותר גרועים ממנו, לפי דעתי טוב לא נחשב טוב בהשוואה לגרוע ביותר, האמת שהאבות הגרועים יותר ממנו שאני יכולה לחשוב עליהם הם אבות שנוטשים את ילדיהם ואבות שמתעללים פיזית או מינית בילדיהם, ובהשוואה לשני אלה לא נראה לי שהוא ממש טוב,
    לפעמים אפילו אני מתחרטת שהוא לא נטש אותנו בילדותנו, לא נראה לי שהוא נשאר כי הוא אהב אותנו או משהו הוא פשוט היה סוג של לוזר שאמא שלי פחות או יותר אספה מן הרחוב, יש את הנשים האלה שנכנסות להריון מגבר בשביל "לתפוס אותו", אז במקרה הזה הוא הכניס אותה להריון בשביל לתפוס אותה, כנראה קלט שהיא לא תהיה חזקה מספיק לעזוב אותו ותיכנע ללחץ שלו ולתכתיבים חברתיים, ושוב יכולה להיות האפשרות שהיא באמת ובתמים אהבה אותו למרות שהיא מכחישה מכל ותוקף....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שונאת את אבא שלי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני במקום שלך

    אחד
    24/02/2013

    אני בן 16 ויש לי אבא שעזב את המשפחה כשהייתי בן 7 וזה אחרי שכל מה שאני זוכר מהילדות שלי זה אמא בוכה וחורים בקיר מהאגרופים שהוא נתן לקירות כל פעם שמשהו הכעיס אותו ותוך חודש התחתן עם אישה אחרת ואנחנו(5 ילדים מגיל 7 ומטה) היינו כמו בובות בידים של החרא הזה שתביני שהוא הכריח אותנו לקרוא לזונה שהוא התחתן איתה "אמא" וזה בזמן שהמשכנו לגדול אצל אמא שלנו ובאנו אליו רק בסופי שבוע אח"כ הוא התגרש ממנה וחזר לאמא שלי עוד פעם והיה מתעלל בי יום יום עד שיום לפני הבר מצווה שלי הוא נתן לי מכות ואמא שלי הוציאה עליו את כל העצבים שלה ויום למחרת הוא קיבל צו הרחקה מהבית ועשו לי חקירות ובלגנים אח"כ הוא ואמא שלי התגרשו והוא חי עד לפני חודשיים לבד ועכשיו הוא חזר עוד פעם לזונה הזאת ולשלושת הילדים העקומים שלה ולא רק זה הוא גם נהיה לי דתי ולקח איתו את כל האחים שלי חוץ ממני ואני צריך לשבת בבית שלו כל שבת שניה ולסבול את המבטים העקומים שלו וזה אחרי שהקדשתי את כל החיים שלי לגרום לו להיות גאה בי ולא היה לו שום סיבה שלא להיות. (סליחה על החפירה אבל לצערי זה עדיין כלום)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני במקום שלך - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    24/02/2013

    ראה את תשובתי (ותשובות האחרים) למטה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבובית

    ד``ר חיים היילפרין
    25/02/2010

    מאד הצטערתי לקרוא על סבלך... עם זאת, אני מתרשם מהראייה הבהירה והבוגרת שלך, וכן, הפתרון עבורך בשורה התחתונה הוא לעזוב את הבית. (זכרי רק שאביך אינו מייצג את כל הגברים, ושביום מן הימים כדאי לך לגשת לטיפול שיאפשר לך לעבד את חוויות ילדותך - אדם אינו חייב להיות קורבן כל חייו לנסיבות בהן גדל...) בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך

    אני משוגעת
    28/02/2010

    גם אבא שלי כזה. כל הרע שיש לי בחיים זה בזכותו.
    תעזבי את הבית. במקרא שלי הוא זה שעזב את הבית, אמנם זה עשה לי הקלה אבל הרצון שלי שמתישהו יהיה לי אבא טוב וסלידה תשאר לכל החיים. תצטרכי להתמודד עם זה גם.
    שיהיה לך בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעשי מעשה ותצילי את החיים שלך

    לירן
    25/03/2010

    שלום.אני בת 35 ורק לאחרונה הצלחתי להינשא לבחור מקסים ולבנות חיים טובים ומאושרים.כל החיים שלי גדלתי בבית דפוק במלוא מובן המילה.פחדתי פחד מוות מאבא שלי ושנאתי אותו בכל נפשי.במשך שנים רבות לאחר שבגרתי חלמתי על נקמה בו.לאחר הצבא יצאתי מהבית כי היה לי ברור שלא ניתן יהיה לחיות איתו באותו בית, מה גם שהוא העיף אותי מהבית כשהייתי בצבא ולחזור לאחר מכן היה כמעט בלתי אפשרי.החלטתי בגיל 21 שאני מוציאה אותו מהחיים שלי ומבחינתי הוא מת.הוא התעלל בי פיזית ונפשית כל חיי והחלטתי לעשות מעשה שיעשה לי טוב בחיים.מאז שהוצאתי אותו מהחיים שלי יש לי שקט נפשי, טוב לי ואני לא מצטערת שעשיתי זאת.הלכתי לטיפול אצל כמה מטפלים במשך השנים שעזרו לי כל אחד מהם בדרכו הוא להתמודד עם המציאות הדפוקה שקלטתי בבית, לשנות את זה בחיים שלי ולהזמין לחיים שלי גבר טוב, מתחשב, אוהב, מכבד וכו'.לקח לי המון שנים להצליח באמת להכיל בחיים שלי גבר נכון עבורי.אני חושבת שהפתרון שמצאתי היה מצויין עבורי אבל זה מאוד אינדיבידואלי.נכון שהורים לא בוחרים אבל אנחנו כן יכולים לבחור אם להמשיך להיות אומללים או להפוך את החיים שלנו למשהו טוב ומוצלח.אני ממליצה לך ללכת לטיפול כדי שלא "תסחבי" את מה שאת מרגישה לאורך זמן רב וכדי שלא תמשכי לחיים שלך בני זוג לא מתאימים.אגב, החינוך שאבא שלי קיבל בבית שלו כשהוא היה ילד היה גם כן קשוח וקשה אבל אני לא מקבלת את זה שאם זה מה שהוא ראה בבית , זה מה שהוא מעניק לילדיו.לכן, אני אומרת שכדאי ללכת לטיפול ולהתחיל לתכנן לעצמך חיים טובים וראויים יותר.אולי ברבות השנים אף תסלחי לאביך.אני לא סלחתי לו אבל היום כשאני רואה אותו לפעמים מרחוק אני פשוט מרחמת עליו ועל איך שהוא חי.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    רונית
    18/05/2010

    מה זה לעזאזל? שתוציא נגדו צו הרחקה שתעיף אותו לקיבינימאט את החוליגן הזה. ואת לפחות,תצילי את עצמך אם זה לא יוצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו