אין לי מקום...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי מקום...
    עדי
    07/03/2010

    אני בת 18 וחצי עוד מעט מתגייסת...
    מאז ומתמיד היה לי חדר משלי. בגלל שאני עומדת להתגייס ובגלל שאין מקום בבית החליטו שאני יעבור חדר לחדר של אחותי ואני לא הסכמתי אבל לא התחשבו בי.
    אז בקיצור עברתי לחדר ההוא ואחותי יושנת איתי במיטה וחצי שלי וכל שנייה היא זזה לי במיטה, מפליצה מלא מסריחה את כל החדר...
    אני לא מצליחה לישון וגם אין לי איפה להחליף בגדים כי הארון ושאר הדברים שלי נשארו בחדר השני וגם אין לי מקום ללמוד לפסיכומטרי שלי.
    בנוסף, היום אחרי כמעט 3 ימים שבקושי עצמתי עין הלכתי לישון אחה"צ ונרדמתי אבל כל שנייה האחים הקטנים שלי נכנסו לחדר הזה כי זה היה פעם החדר שלהם אז הם התרגלו וגם אמא שלי. אז בקיצור ממש קשה לי. כבר אני חושבת על התאבדות כי אין לי כלום אין לי מקום משלי ואני לא רגילה...
    בנוסף גם יש לי אבא נכה צה"ל הלם קרב שכל הזמן צועק עליי ומאיים שהוא ירביץ לי

    מה לעשות???
    בדקתי באינטרנט וראיתי שיש בית החייל לחיילים ויש סיכוי גדול שיאשרו לי להיות שם בגלל המצב הנפשי של אבא שלי אבל אני לא בטוחה שכדאי לי ללכת לשם בגלל ששמעתי שלא נותנים שם ארוחות ולא יהיה לי איפה לאכול. וגם מסתבר שאני יישן שם עם עוד כמה בנות ואז בכלל לא תהיה לי פרטיות לעצמי וגם אני מפחדת שיגנבו לי דברים ושאני לא אסתדר איתן....אז מה אתה מציע...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי מקום...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה...

    עדי
    07/03/2010

    כלומר לא באמת חשבתי להתאבד חס וחלילה.
    חשבתי כאילו מחשבות כמו "בא לי למות" אבל לא באמת לממש את זה.. ועוד על דבר שטותי שכזה
    כלומר יש צרות יותר גדולות בחיים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    טלי מנדיוק
    07/03/2010

    לעדי שלום רב,


    פנייתך מאוד נגעה לליבי.
    את צעירה, לפני גיוס, לפני מעבר מאוד משמעותי ורציני, ובמקביל בבית מתחוללים גם שינויים שלא נוחים לך כלל.
    לא פשוט.
    בצדק את מרגישה לא נוח עם המעבר מחדרך "לחדר השני", בצדק את חשה שהפרטיות שלך נגזלה, ובאמת לא נוח לך לישון עם אחותך...ועוד
    אין ספק כי תנאיך הורעו בבית...

    עם זאת, מפנייתך הבנתי כי אין ברירה, וכי יש בעיית מקום פיזית אמיתית.

    עצתי לך, לנסות בכל זאת בתנאים החדשים הלא נוחים למצוא את מקומך, לשוחח עם הוריך ואחיותיך שינסו להקל עליך את השינוי בבית.
    את זקוקה להרבה תעצומות נפש על מנת לקבל את השינוי הנ"ל.
    ואין לי ספק כי כוחות אלה נמצאים בך.

    בנוגע לצבא - אכן אם תגורי בצה"ל (ויש בסיסים סגורים נפלאים בצה"ל! אני אישית שמעתי על חבר'ה צעירים שנשארים אפילו שבת בבסיס ללא תורנות.... (בסיסי חיל האוויר)) יש והשינוי יהיה חיובי עבורך.

    אני מאחלת לך המון הצלחה, עם הרבה סבלנות וחשיבה טובה,
    כל הכבוד לך!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו