מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין לי מקום...עדי07/03/2010
אני בת 18 וחצי עוד מעט מתגייסת...
מאז ומתמיד היה לי חדר משלי. בגלל שאני עומדת להתגייס ובגלל שאין מקום בבית החליטו שאני יעבור חדר לחדר של אחותי ואני לא הסכמתי אבל לא התחשבו בי.
אז בקיצור עברתי לחדר ההוא ואחותי יושנת איתי במיטה וחצי שלי וכל שנייה היא זזה לי במיטה, מפליצה מלא מסריחה את כל החדר...
אני לא מצליחה לישון וגם אין לי איפה להחליף בגדים כי הארון ושאר הדברים שלי נשארו בחדר השני וגם אין לי מקום ללמוד לפסיכומטרי שלי.
בנוסף, היום אחרי כמעט 3 ימים שבקושי עצמתי עין הלכתי לישון אחה"צ ונרדמתי אבל כל שנייה האחים הקטנים שלי נכנסו לחדר הזה כי זה היה פעם החדר שלהם אז הם התרגלו וגם אמא שלי. אז בקיצור ממש קשה לי. כבר אני חושבת על התאבדות כי אין לי כלום אין לי מקום משלי ואני לא רגילה...
בנוסף גם יש לי אבא נכה צה"ל הלם קרב שכל הזמן צועק עליי ומאיים שהוא ירביץ לי
מה לעשות???
בדקתי באינטרנט וראיתי שיש בית החייל לחיילים ויש סיכוי גדול שיאשרו לי להיות שם בגלל המצב הנפשי של אבא שלי אבל אני לא בטוחה שכדאי לי ללכת לשם בגלל ששמעתי שלא נותנים שם ארוחות ולא יהיה לי איפה לאכול. וגם מסתבר שאני יישן שם עם עוד כמה בנות ואז בכלל לא תהיה לי פרטיות לעצמי וגם אני מפחדת שיגנבו לי דברים ושאני לא אסתדר איתן....אז מה אתה מציע...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה...
עדי07/03/2010כלומר לא באמת חשבתי להתאבד חס וחלילה.
חשבתי כאילו מחשבות כמו "בא לי למות" אבל לא באמת לממש את זה.. ועוד על דבר שטותי שכזה
כלומר יש צרות יותר גדולות בחיים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
טלי מנדיוק07/03/2010לעדי שלום רב,
פנייתך מאוד נגעה לליבי.
את צעירה, לפני גיוס, לפני מעבר מאוד משמעותי ורציני, ובמקביל בבית מתחוללים גם שינויים שלא נוחים לך כלל.
לא פשוט.
בצדק את מרגישה לא נוח עם המעבר מחדרך "לחדר השני", בצדק את חשה שהפרטיות שלך נגזלה, ובאמת לא נוח לך לישון עם אחותך...ועוד
אין ספק כי תנאיך הורעו בבית...
עם זאת, מפנייתך הבנתי כי אין ברירה, וכי יש בעיית מקום פיזית אמיתית.
עצתי לך, לנסות בכל זאת בתנאים החדשים הלא נוחים למצוא את מקומך, לשוחח עם הוריך ואחיותיך שינסו להקל עליך את השינוי בבית.
את זקוקה להרבה תעצומות נפש על מנת לקבל את השינוי הנ"ל.
ואין לי ספק כי כוחות אלה נמצאים בך.
בנוגע לצבא - אכן אם תגורי בצה"ל (ויש בסיסים סגורים נפלאים בצה"ל! אני אישית שמעתי על חבר'ה צעירים שנשארים אפילו שבת בבסיס ללא תורנות.... (בסיסי חיל האוויר)) יש והשינוי יהיה חיובי עבורך.
אני מאחלת לך המון הצלחה, עם הרבה סבלנות וחשיבה טובה,
כל הכבוד לך!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

