מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בתפקיד אמא בביתרותם10/03/2010
שלום
אני בת 24 ויש לי שני אחים -אחד בן 21 ואחות בת 15.
היחסים שלי עם האחים שלי לא טוב בכלל..אני מתחילה לשנוא את הנוכחות שלהם בבית.
הם פשוט ילדותיים ומפונקים שלא אכפת להם מכלום, הם חוצפנים,עצלנים שאי אפשר לתאר.
אני מרגישה מאוד שונה מהם מכל הבחינות.
ההורים שלי פשוט עשו עליי עבודת חינוך טובה, והתעייפו עם האחים שלי!
מאז שאני קטנה הכל נפל עליי, מגיל 4 הייתי ילדת מפתח, הייתי קמה בצלצול טלפון כשההורים שלי כבר היו בעבודה וחוזרת לבית ריק מבלי שאף אחד יקבל אותי . הייתי צריכה להתמודד עם אח קטן ושובב שלא היה מקשיב לי ושהיה עושה לי את המוות כל בוקר..ובהמשך גם האחות הקטנה..וככל שגדלתי נוספו עוד מטלות ..כמו ניקיון הבית,שמירה על האחים והדאגה להם.
פשוט הרגשתי איך אמא שלי מעבירה אליי את התפקיד שלה כאמא. זה הביא אותי לתסכולים ולעצבים ולהרגשה כאילו אני מאבדת את חוויות הילדות שלי.
אחי ואני מאז שאנחנו קטנים אנחנו פשוט לא מסתדרים, הוא על כל דבר חושב שאני עושה לו דווקא, הוא מציק לי,מקנא בי...אני לא מבינה למה אנחנו גם בגיל הזה צריכים לריב??!!
על כל הריבים שלי עם האחים שלי מאז ומתמיד ההורים שלי היו מאשימים אותי שאני הגדולה ושאני צריכה להראות בגרות ולא לריב איתם ושהם מצפים ממני...מצפים יותר מידיייייי
אני נמצאת במצב היום שאני כבר לא יכולה יותר,אין לי רגש לאחים שלי,ההורים שלי שותקים,מתעלמים, לא עושים כלום,לא מציבים גבולות,לא מחנכים... וזה מרגיז!
למה אני צריכה לבוא ולומר להורים שלי איך לחנך?!
אני סטודנטית,עובדת,עצמאית,יש לי הורים אוהבים ומקסימים,יש לי חבר נפלא...
אבל אחרי הכל קשה לי שיש לי אחים כאלה שלא יודעים לכבד אותי כאחות גדולה,שלא מכבדים ומעריכים את ההורים שלי, שהן חוצפנים ומרגישים שהכל מגיע להם. אני מאוד בוגרת וזה מה שיוצר את הפער ביני לבין האחים שלי.
אני פשוט לא יודעת מה לעשות.. אין עם מי לדבר..
היו לי הרבה שיחות עם ההורים שלי.. ותמיד אותם תשובות.. אותם התעלמויות. אין לי כבר כח להתמודד עם זה.. כבר 24 שנה שאני מרגישה שכלום לא יכול להשתנות. וחבל שהיחסים עם האחים שלי ימשיכו להיות ככה גם בגילאים מאוחרים יותר-זה פשוט עצוב.. הם לא מתבגרים,לא משתנים,
אודה לכל מי שקורא..להגיב ..אולי מכאן תבוא הישועה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרותם
ד``ר חיים היילפרין11/03/2010אינני יודע כמה קוראים יגיבו כאן, מאחר והפורום מיועד בעקרון לשאלות המקבלות מענה ממנהלי הפורום בלבד... מכל מקום, את באמת אינך חייבת להמשיך ולסבול מהתנהגות אחיך והוריך. במקום "להפוך אותם לפרוייקט" - כלומר, להעמיד את השינוי בהתנהגות הוריך/ אחיך כמטרה עבורך - עצתי לך היא פשוט להתפטר מהתפקיד. מעתה, היחס שתתני יהיה שקול ליחס שתקבלי. אם אחיך יתעצלו/ יתחצפו או הוריך יתעלמו וכיו"ב, פשוט התרחקי מהם. במשך הזמן הם ילמדו שכדי לקבל ממך את כל הטוב שיש לך להעניק הם חייבים להתנהג אחרת. אם לא ישתנו, לפחות תצמצמי את סבלך. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

