בעיה דחופה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה דחופה...
    מעדיף בעילום
    08/04/2010

    שלום רב!

    אני בן 24 ויש לי משהו שמציק לי כבר דיי הרבה זמן לגבי בגידות של אבי.
    מזה זמן רב אני חושד שאבא שלי בוגד באמא שלי, למען האמת עם הזמן שעובר החשד הזה כבר הופך לאמיתי יותר ויותר.... היום אני בטוח שיש לו נשים אחרות שהוא נפגש איתן.
    לאבא שלי יש ימים קבועים בשבוע שהוא יוצא לאימון כושר בשעות הערב וחוזר בלילה ויש לי הרגשה שהוא לא תמיד הולך לאימון ודווקא בימים האלה הוא נפגש עם אחרות.
    יצא לי לשמוע שיחה שלו מבלי שהוא ידע על כך, השיחה היתה בטון דיבור לא רגיל, כשבסוף השיחה הוא אמר לה "ניפגש בערב". השיחה הזאת היתה באותו יום קבוע שהוא יוצא לאימון.

    אחרי ששמעתי את שיחת הטלפון הזאת אני ממש כעסתי אבל שתקתי.
    אני ממש לא יודע מה לעשות...
    מצד אחד אני רוצה שאמא שלי תדע על זה כי חשוב לי שהיא תדע את האמת, אני לא רוצה לשמור ממנה סודות, זה לא פייר כלפיה, למרות שאני מאמין שגם היא חושדת במשהו אצלו, היא לא טיפשה.
    מצד שני קשה לי לצאת כנגד אבא שלי ולספר לאמא על השיחה ששמעתי, אני לא רוצה שזה יגיע לגירושין ואני אצטרך לחיות כל החיים שלי במחשבה שאני גרמתי לפילוג הזה של המשפחה.
    יש להם גם משכנתא על הראש ועוד כל מיני דברים שיכניסו אותנו לצרות במקרה של גירושין ואני לא רוצה שיהיו לזה השלכות אליי.
    אני גם לא יכול לשתף אף אחד בזה, כי אני לא בוטח באף אחד, יש במשפחה שלי משני הצדדים נטיה לפרסם כל שמועה או ידיעה הכי קטנה שהם שומעים.

    אני מרגיש רע כל יום שאני ממשיך להחזיק את זה אצלי בבטן וכאילו להעמיד פנים שהכל בסדר.
    אני באמת חייב שתעזרו לי עם פיתרון שיכול לעזור לי בבעיה עם אבא שלי וגם יעזור לי להרגיש פחות רע עם עצמי.


    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה דחופה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן ה-24

    ד``ר חיים היילפרין
    09/04/2010

    הדבר האחרון שאתה צריך הוא לקחת אחריות על חיי הוריך או להפוך את יחסיהם ל"פרוייקט" שלך... עליך לדבר עם הוריך (בנפרד ובאופן הנוח לך) על החשדות והמצוקה שלך, ולתת להם לסבר את אוזנך ולהתמודד עם ההשלכות. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת בדיוק הבעיה...

    מעדיף בעילום
    09/04/2010

    הלוואי שזה היה פשוט כמו שאתה אומר.

    אני לא יודע איך לדבר איתם על זה, זה לא קל...
    אני לא יודע מאיפה להתחיל בכלל.
    לפעמים אני אומר לעצמי, חבל בכלל ששמעתי את השיחה הזאת,
    היה עדיף כבר שאני אמשיך לחשוד בו מאשר לדעת בוודאות את האמת.

    אני אגיד לך משהו, כשהוא מדבר איתי או מבקש ממני משהו ישר עולה לי התמונה הזאת בראש שהוא הולך למישהי אחרת ואני מקבל עליו עצבים שבכלל לא בא לי לשמוע מה יש לו להגיד לי בכלל.

    אתה אומר שאני צריך לדבר איתם...
    למה אני צריך לתקן כביכול את הטעויות שהוא עושה?
    אולי אני צריך לתת לאמא שלי לגלות את זה לבד וזהו?

    אולי יש לך פיתרון אחר בבקשה שיעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן ה-24

    ד``ר חיים היילפרין
    11/04/2010

    לא אמרתי שהדברים פשוטים - ציינתי את המהלך המייטבי עבורך בתסבוכת הזו, למרות ועם כל הקושי. מעבר לתשובתי, הרשה לעצמך לגשת, כמו גדול, לאיש מקצוע שילווה אותך בתקופה הקשה הזו. אתה יכול לפנות לפסיכולוג בקופ"ח שלך בעלות נמוכה יחסית. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו