קרוס משפחה שהסתבך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרוס משפחה שהסתבך
    נטע
    15/04/2010

    שלום..
    לאחרונה משפחתי גילתה שלבן הדוד שלי (הדוד גרוש והילדים נמצאים אצל גרושתו) היה מעורב בפריצות לבתים וחנויות. תאמת די הופתענו! כי אני באה ממשפחה טובה ומוצלחת ורחוקים מכל הדברים האלה, וגם בן הדוד הזה שלא היינו ממש בקשר קרוב איתנו נראה לנו ילד טוב ירושליים, עדין וביישן.
    לפני כמה ימים היה משפט ועד לדיון הבא הוא הורחק מאיזור מגוריו. אימי הצדיקה לקחת אותו על חסותה וכרגע הוא אצל אמי בבית.
    היום כנראה אלך לשם ואראה אותו, רציתי לדעת איך כדאי לפנות אליו ומה כדאי להגיד לו, האם כדאי לדבר אליו בתוקף? האם כדאי להגיד לו שלא האמנו שהוא מסוגל לעשות דבר כזה?
    אם תוכלו לכתוב לי בכמה משפטים רק שאבין מה הכיוון...זה מאוד חשוב תקוותנו היא לעזור לו לצאת מכל זה.
    בברכה,
    מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרוס משפחה שהסתבך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למור

    טלי מנדיוק
    15/04/2010

    למור שלום רב,



    1. בן כמה בן הדוד?
    2. בת כמה את? מה מצבך המשפחתי?
    חסרים פה הרבה פרטים....


    לגבי בן הדוד - הבחור הסתבך, ויפה מאוד מצידה של אימך שהיא מנסה לעזור לו. כל הכבוד לה.

    אם את מגיעה לשם ורוצה לעזור אני מציעה לך לשמוע ופחות להשמיע.
    לשאול אותו מה קרה?
    כמה זמן הוא נתון למצב הזה?
    האם הוא לומד? עובד?....
    מה הוא חושב על המצב?
    האם הוא מתחרט? האם הוא לוקח אחריות על מעשיו?

    אני מציעה לך לתת לו תמיכה נפשית, כיוון שסביר להניח שהוא עובר תקופה קשה.

    עם זאת, יחד עם האמא להציב את הגבולות, כל עוד הוא גר בבית אימך.

    לשאול אותו איך את יכולה לסייע לו? או שאר בני המשפחה.

    בקיצור לבוא עם חום וחיבה, אך גם עם תנאים וגבולות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נער שהסתבך

    נטע
    15/04/2010

    תודה על תשובתך המפורטת והמהירה!
    אני בת 34 נשואה ללא ילדים עדיין.
    אחות בכורה לעוד 5 אחים שמאוד הייתי מעורבת בגידולם.
    הנער בערך בן 14-15.
    אז אני מבינה שאני צריכה יותר לשמוע..ולהיות מעודדת ותומכת.. אך גם נראה לי שחשוב להבהיר לו את חומרת המעשה. השאלה באילו מילים כדאי להשתמש? והאם לא כדאי לדבר להתנהג כלפיו בתוקף?(לא בתקיפות)
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למור

    טלי מנדיוק
    15/04/2010

    למור,

    מדובר בנער שנתון למשבר גדול מאוד בחייו.
    גם עבירות פליליות וגם ניתוק מבית הוריו. הוא במצב לא פשוט.
    ואני מאמינה שהמגורים אצל אימך נותנים לו תיקווה.

    הוא זקוק להרבה מאוד תמיכה וחיבה. הרבה הקשבה והבנה.

    כמובן שהוא צריך שתגידו לו מה מותר ומה אסור בבית אימך.
    מהם הגבולות בבית ,שכרגע נותן לו מחסה.

    הוא זקוק להשגחה צמודה חיובית המציבה גבולות.

    מדוע אין איש מקצוע ברקע?
    מישהו שיתן תוכנית מסודרת. זה מאוד יכול לעזור לו לך ולאימך.

    הרבה הצלחה!
    כל הכבוד לכן!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה רבה לך!!

    נטע
    15/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו