מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרוס משפחה שהסתבךנטע15/04/2010
שלום..
לאחרונה משפחתי גילתה שלבן הדוד שלי (הדוד גרוש והילדים נמצאים אצל גרושתו) היה מעורב בפריצות לבתים וחנויות. תאמת די הופתענו! כי אני באה ממשפחה טובה ומוצלחת ורחוקים מכל הדברים האלה, וגם בן הדוד הזה שלא היינו ממש בקשר קרוב איתנו נראה לנו ילד טוב ירושליים, עדין וביישן.
לפני כמה ימים היה משפט ועד לדיון הבא הוא הורחק מאיזור מגוריו. אימי הצדיקה לקחת אותו על חסותה וכרגע הוא אצל אמי בבית.
היום כנראה אלך לשם ואראה אותו, רציתי לדעת איך כדאי לפנות אליו ומה כדאי להגיד לו, האם כדאי לדבר אליו בתוקף? האם כדאי להגיד לו שלא האמנו שהוא מסוגל לעשות דבר כזה?
אם תוכלו לכתוב לי בכמה משפטים רק שאבין מה הכיוון...זה מאוד חשוב תקוותנו היא לעזור לו לצאת מכל זה.
בברכה,
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
טלי מנדיוק15/04/2010למור שלום רב,
1. בן כמה בן הדוד?
2. בת כמה את? מה מצבך המשפחתי?
חסרים פה הרבה פרטים....
לגבי בן הדוד - הבחור הסתבך, ויפה מאוד מצידה של אימך שהיא מנסה לעזור לו. כל הכבוד לה.
אם את מגיעה לשם ורוצה לעזור אני מציעה לך לשמוע ופחות להשמיע.
לשאול אותו מה קרה?
כמה זמן הוא נתון למצב הזה?
האם הוא לומד? עובד?....
מה הוא חושב על המצב?
האם הוא מתחרט? האם הוא לוקח אחריות על מעשיו?
אני מציעה לך לתת לו תמיכה נפשית, כיוון שסביר להניח שהוא עובר תקופה קשה.
עם זאת, יחד עם האמא להציב את הגבולות, כל עוד הוא גר בבית אימך.
לשאול אותו איך את יכולה לסייע לו? או שאר בני המשפחה.
בקיצור לבוא עם חום וחיבה, אך גם עם תנאים וגבולות.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנער שהסתבך
נטע15/04/2010תודה על תשובתך המפורטת והמהירה!
אני בת 34 נשואה ללא ילדים עדיין.
אחות בכורה לעוד 5 אחים שמאוד הייתי מעורבת בגידולם.
הנער בערך בן 14-15.
אז אני מבינה שאני צריכה יותר לשמוע..ולהיות מעודדת ותומכת.. אך גם נראה לי שחשוב להבהיר לו את חומרת המעשה. השאלה באילו מילים כדאי להשתמש? והאם לא כדאי לדבר להתנהג כלפיו בתוקף?(לא בתקיפות)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור
טלי מנדיוק15/04/2010למור,
מדובר בנער שנתון למשבר גדול מאוד בחייו.
גם עבירות פליליות וגם ניתוק מבית הוריו. הוא במצב לא פשוט.
ואני מאמינה שהמגורים אצל אימך נותנים לו תיקווה.
הוא זקוק להרבה מאוד תמיכה וחיבה. הרבה הקשבה והבנה.
כמובן שהוא צריך שתגידו לו מה מותר ומה אסור בבית אימך.
מהם הגבולות בבית ,שכרגע נותן לו מחסה.
הוא זקוק להשגחה צמודה חיובית המציבה גבולות.
מדוע אין איש מקצוע ברקע?
מישהו שיתן תוכנית מסודרת. זה מאוד יכול לעזור לו לך ולאימך.
הרבה הצלחה!
כל הכבוד לכן!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה רבה לך!!
נטע15/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

