לא מסתדרת עם אמא של בעלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסתדרת עם אמא של בעלי
    ניקי
    21/10/2007

    אמא של בעלי מוציאה אותי מדעתי, אין דרך אחרת להציג את זה.
    הם גרים די קרוב אלינו (20 דקות חצי שעה הליכה) והיא פשוט "קופצת" מתי שבא לה, בלי להודיע, נכנסת אלינו הביתה בלי לשאול אם נוח או לא, משחקת עם הילדים ותוך כדי זורקת הערות על דברים שאנחנו (כש"אנחנו" אומר "אני") לא עושים נכון. אחרי זה היא עוברת להערות כלליות יותר על הבית ועל הבישול תוך כדי אנחות וכשהיא אומרת שכואב לה הלב לראות את הבן שלה והנכדים שלה חלשים כאלה כי הם לא אוכלים טוב.
    פעם אחת נשברתי ואמרתי לה שהיא יכולה להאכיל אותם אם היא רוצה, אז היא עשתה סצינה עד שביקשתי סליחה בסוף.
    בעלי יודע אבל אומר שאין מה לעשות וגם אותו היא שיגעה בילדות.
    מה אפשר לעשות? היא ממררת את חיי עד כדי כך שאני חושבת לעבור דירה או להגיד לה שלא תבוא כשאני בבית, אפילו שזה יעשה פיצוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסתדרת עם אמא של בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לניקי

    ד``ר חיים היילפרין
    22/10/2007

    מה שחסר ביניכן מזה שנים היא שיחה רצינית – כנה, פתוחה, ישירה – על תחושותיך! אם, כצפוי, הגברת לא תואיל להיענות לבקשותיך – או אפילו להקשיב לך – אין מנוס מלהציב בפניה גבולות. (משהו בנוסח, "אשמח לארח אותך אצלנו בתנאי שתודיעי לי/ תתאמי איתי את בואך מראש/ לא תעירי הערות פוגעות" וכיו"ב.) אם הגברת לא תעמוד בתנאים, הפעילי את הסנקציות שנקבעו מראש (כמו לנעול את הבית בפניה), כך שבכל מקרה תצאי נשכרת ככל האפשר בנסיבות הנתונות – או ש"תרוויחי" חותנת שאפשר לחיות איתה, או שתפטרי מחותנת בלתי אפשרית. (גם בעלך מבין שאתן צועדות ממילא לקראת פיצוץ, כך שאין לך כאן מה להפסיד.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו