האם יש סיכוי לאהבה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש סיכוי לאהבה?
    גילי.
    23/10/2007

    שלום לכן,

    ראשית אני מאוד מעריכה את הפורום המפרה והתומך הזה -יישר כח!!!

    אז ככה..
    אני בת 25 נשואה 4 שנים +1.
    בחודשים האחרונים אין לי חשק למגע/קרבה כלשהי עם בעלי.
    אני חשה מרוקנת מאנרגיות כאילו דעכה האהבה לחלוטין ואני אפילו הודתי בפניו שכל גילויי החיבה מאולצים.

    מוזר מאוד שאין כמעט יחסים אינטימיים ואם יש אני לא נהנית מהם בכלל. מה שעוד יותר מוזר שזה קורה בשלב כה מוקדם של הנישואין- הבנתי מחברות שנשואות קרוב ל-6 שנים שאין אצלם שחיקה שכזו והסקתי שמצבי באמת קשה.מה שעוד מוזר שגם בתקופות שהזוגיות סבירה ומסתדרים ואפילו יש רומנטיקה-אני לא מצליחה להגיע להשתוקקות כלפיו.
    ממש תחושה של שעמום,חוסר שביעות רצון,אפילו מעט דחייה.
    אני חשה כאילו אזל ממני היצר המיני! זה ממש תמוהההה...
    הבהרתי לו(אנחנו מדברים בפתיחות גדולה-בעיקר מצידי)שנראה לי שהתנהגויות מסוימות שלו במשך היום,הרגלים שלו ובעיקר-העובדה שהוא מחוסר תעסוקה כרגע מאוד משפיעים עלי ועל המשיכה שלי כלפיו-אך זה לא ממש משנה את המצב.

    חוץ מזה, אני חוששת שהתחושות השליליות כ"כ נטמעות בי כך שגם אם הוא ישתנה ויעבוד סוף סוף בעבודה מסודרת(הוא מאוד לא יציב בעבודות-עובדה שמטריפה אותי!!!!)גם אז יהיה לי קשה לחזור להתלהבות של פעם שהייתה בשחקים.
    אני פתאום קולטת שאולי הוא בכלל לא הטיפוס שלי,שהוא לא גברי מספיק שאנחנו ממש לא משדרים על אותו גל,השאלה היא אם יש סיכוי שהתחושות ישתפרו וישתנו? האם זו תקופה שתחלוף??
    הוא כ"כ צפוי,מקובע מרובע ,מעצבן ,מתיש ומעייף אותי שקשה לי אפילו להסביר לאיזו רמה עמוקה של תשיישות נפשית הגעתי, אני חשה שאין לא מה להציע לי -שום עיניין בשום תחום,
    הוא לא מסקרן אותי בכלל!
    אני ממש מדוכאת מהמחשבה שאחיה עוד הרבה שנים עם בעל שאני לא נמשכת אליו......
    לעיתים אני מהרהרת ביני לבין עצמי שהילד שלי הוא האור-ועצם המחשבה מבאסת ומבהילה!
    אני במצב שאין לי כח אפילו לבכות..
    כמו פלאפון שלא הוטען שנים...

    התחתנתי צעירה ,תמה ולהוטה ואני חשה שאין לאן לברוח...

    בבקשה-אל תעלו בפני את האופציה של לגשת לטיפול/ייעוץ זוגי מפני שאין לי תקציב.
    אודה לכן אם תוכלו לתת לי כיוון חשיבה שיוציא אותי מעט מן האווירה העכורה הזו.
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש סיכוי לאהבה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוי לאהבה

    ד``ר חיים היילפרין
    24/10/2007

    את פותחת במצוקה שאת חשה בגלל העדר התשוקה לבעלך (ותמהה למשל מדוע זה קורה לך אחרי ארבע שנות נישואין, כאילו חוץ מזה הכל בסדר) ומסיימת בשורה של טענות כלליות יותר כלפי בעלך. תחושתי הראשונה (למרות שלא ציינת בן כמה הילד) היתה שאולי העדר התשוקה קשור לשינויים הורמונליים (וקשיים אחרים) בשנה שלאחר הלידה. למקרא שאר הטענות כלפי בעלך, נעשתה שאלת יחסי המין משנית – הרי ברור שעם תחושות קשות כאלה מובן גם שלא תרגישי רצון לקרבה.
    את מעידה על עצמך שהתחתנת צעירה ותמימה. ארבע שנות הנישואין גרמו לך לראות דברים רבים מנקודה בוגרת יותר, ואת מבקשת כעת לבחון מחדש את החוזה שביניכם. אין ספק שעליך לשים את מכלול הנושאים שאת מעלה "על השולחן" – אך תתקשו מאד לעבד את הדברים ללא ליווי מקצועי. מה לעשות, אף אחד לא טורח – לא בתי הספר ולא משפחותינו – ללמד אותנו כיצד לבנות זוגיות בריאה! (אני הייתי מחייב בתואר ראשון או לפחות בבגרות 5 יחידות בזוגיות כתנאי לרישיון נישואין...) ליווי כזה לא חייב לעלות (הרבה) כסף – בקבוצות תמיכה או סדנאות לזוגיות, למשל. וכשאת לוקחת בחשבון מהן עלויות הפרידה (בנזקים כלכליים ורגשיים), לעיתים קרובות טיפול זוגי איכותי, למרות עלותו הגבוהה יחסית, הוא ההשקעה המשתלמת ביותר בסופו של דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    גילי.
    24/10/2007

    השאלה האם במצב בו תארתי יש סיכוי לצאת מהתסבוכת הריגשית הזו ע"י ייעוץ מקצועי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התשובה היא כן.

    ד``ר חיים היילפרין
    25/10/2007

    מדובר בצמיחה האישית של שניכם, ומובן שהסיכוי שלכם לפתח זוגיות בריאה תלוי בנכונות וביכולת של שניכם להירתם לתהליך הטיפולי, ולהטמיע וליישם את השינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו