ש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ש
    חני
    11/05/2010

    היי אני בחורה בת 30 פלוס , לאחרונה הכרתי בחור דרך אחד האתרים אני ראיתי תמונות שלו והוא גם ראה את שלי ,דיברנו בטלפון כמה פעמים בשבועיים שלוש האחרונות השיחות שלנו נהיו מרתקות , אני נהנית לדבר איתו ונראה גם הוא , פעמיים אמר שהוא בא להיפגש מאחר שלא גרים אחד קרוב לשני , אך לא הסתדר לו ולא הגיע ... כל הזמן הוא טוען שהוא עובד קשה ועד מאוחר , אני מבחינתי מעצבן אותי שאנו מדברים ד"כ הרבה דרך הצט ועוד לא נפגשנו וכבר אמרתי ו את זה כמה פעמים , וכמה פעמים ביקשתי ממנו לא לפנות אליי במייל או בצט כל עוד אנו לא נפגשים , ובסוף חוזרים ומדברים ... אך אני בפעם אחרונה אמרתי לו שלא יתפלא אם אני לא עונה למיילים או הודעות שלו , כי אנ כבר לא מוכנה לדבר אם לא ניפגש ,, ואמרתי לו שאני מרגישה שהוא משחק בי והוא לא אכפת לו בכלל .. וכנראה הוא נפגע זה ,האם נהגתי נכון האם צריכה לעמוד על זה שניפגש הוא תמיד אומר לי ניפגש בקרוב הוא רק רחוק ממני ב חצי שעה נסיעה אך טוען שהוא עובד עד מאוחר וגם בשבתות הוא עסוק ....... מה לעשות ???
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחני

    טלי מנדיוק
    12/05/2010

    לחני שלום רב,


    אם את אכן בשלה ורוצה קשר זוגי, אין סיבה שתמשיכי את הקשר הוירטואלי במחשב.
    התנאי להמשך קשר זה הוא פגישה מיידית, כל תרוץ איננו מתקבל.
    אם הוא מסרב נתקי את הקשר איתו.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו