אנא השיבו - בוכייה ואובדת עצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנא השיבו - בוכייה ואובדת עצות
    תפארת
    19/05/2010


    שלום רב,

    אבקש להתייעץ בסוגיה משפחתית.

    אני נשואה +, עם גיסה מהגיהנום.

    עוד בילדותם גיסתי קנאה באחיה (בעלי), ולאחר טיפול פסיכולוגי כושל שלה, כשהתבגרו היא הפכה אותו ואותי לכבשות השחורות של המשפחה (כדי להרגיש יותר טוב עם עצמה), בעקיצות פוגעות ומתוחכמות "מתחת לחגורה".

    שנים הבלגתי, יזמתי שיחות "סולחה" - אולם דבר לא השתנה, גם לא שהיה לה טוב בחייה מבחינת זוגיות ועבודה.

    במפגש המשפחתי האחרון לא יכולתי יותר, והגבתי בעדינות עניינית, והיא כמובן תקפה בחריפות.

    כמובן, שהכתם שוב נדבק עליי ואליי, ואותה איש לא שופט.

    האם טעיתי? כיצד עליי לנהוג כעת?

    בתודה מראש,

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתפארת

    טלי מנדיוק
    20/05/2010

    לתפארת שלום רב,


    1. גיסתך מהווה עבורך מה שנקרא "גורם מדכא" בחייך.
    לכן עצתי לך להתרחק ממנה כמה שאפשר, ולהפסיק את מערכת היחסים שכל כך מדכאה אותך.
    2. את נשמעת מאוד רגישה, ולכן עצתי השנייה לטפל בסמפטום זה (טיפול פסיכולוגי, הומאופאטי, ...).

    המון הצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו