מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשר זוגיליאת24/05/2010
שלום רב לכם
היני בת 31 בן זוגי בן 35 אנו ביחד כ- 10 שנים עם הרבה ירידות מעט עליות. בשנתיים האחרונות נולדה לנו ילדה. כשנודע לי שאני בהריון רציתי להתחתן אבל משהו עצר בעדי. אמרתי לעצמי זה רק בשביל הילדה (שזה המון) אבל לא יכולתי להרשות לעצמי להגיד ,הנה הוא בן זוגי,. אז ביטלתי. (רק כדי להכניס אותך לתמונה, הוא טיפוס טוב אבל הוא מרבה לפגוע מילולית ונפשית )המון פעמיים עד לא מזמן רציתי לעזוב ותמיד הוא היה עושה משהו טוב או דווקא רק מאיים כדי שאני לא יעזוב ואז למחרת הכל היה בסדר וכך זה ממשיך.
היום אנחנו גרים ביחד בגלל הילדה אמרנו שננסה כי גרנו אצל הורי תקופה. אנחנו בבית כחודש וקצת, שלושה שבועות מתוכם אנחנו רק רבנו ברמה שלראשונה הוא הרים יד וזרק דברים בבית וצעק כשהילדה ישנה וממש רציתי לעזוב את הבית לילה אחד מאוחר. אבל הלכנו לישון ולמחרת הוא ישב איתי בשיחה אישית ואמר לי טוב אני ממש ממש מצטער אני מתכוון לא לקחת כלום יותר קשה אני הולך להשתנות תנסי אותי צ'אנס אחרון, אין יותר קללות אין מריבות אין כעסים תנסי, והאמת ששבועים בערך הכל מצויין הוא ממש מתנהג יפה. אבל אני מרגישה כאילו אני מחזיקה רימון ביד ועוד מעט מישהו ימשוך את הניצרה וגם אני מרגישה שעמום בבית , אפרופו הוא לא סובל את המשפחה שלי גם לא המורחבת אז איני מזמינה אף אחד אלי אני פשוט הרבה אצל אמא או הולכת לדודים עם ילדים בגיל הבת שלי.
לא יודעת מה לעשות אני כל הזמן אומרת בלב בא לי להיות עם מישהו אחר בא לי להרגיש באמת סיפוק ואהבה ומצד שני אני אומרת לא יודעת אני אולי טועה . מה עושים עוזבים ממשיכים אני ממש כמו מת מבפנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיים
ד``ר חיים היילפרין25/05/2010הדבר הבולט ביותר במכתבך הוא שאת וחברך לחיים נמצאים יחד זמן רב - עשר שנים - אבל כמעט ולא צמחתם יחד (ואם כבר, התפתחתם בנפרד - או נסוגתם - לכיוונים שונים). חבל. עצתי לך היא לגשת עם בן זוגך לטיפול זוגי שיסייע לכם ללמוד לאהוב, לחיות יחד ולפתח זוגיות בוגרת ומסַפקת. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

