מתלבטת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת
    flower34
    27/05/2010

    שלום,
    שמי נעמה בת 25 ,הכרתי בחור מקסים לא מזמן והקשר שלנו די התחלתי.
    אתחיל מיתרונותיו של הבחור: הוא טוב לב , הוא מבין אותי, דואג ותומך בי, מפרגן ללא הרף, רגוע, איש שיחה נהדר, הוא אף פעם לא משעמם אותי, הוא חכם, רגיש בעיקר אלי ולצרכים שלי, אוהב מכבד!! מבחינתי האופי שלו מושלם ומעולם לא יצא לי להיתקל בכזה בחור זהב. מבחינת המראה שלו יש בו גם דברים שאני מאד אוהבת, מאד נעים לי המגע שלו, החום שהוא מעניק לי. יש לי משיכה אליו (אומנם עדיין לא 100%) גם פיזית בעיקר במצבים של אינטימיות ומגע.

    ולעומת זאת יש בו דברים שאני פחות אוהבת ואף נרתעת מהם- כמו למשל חוש אסתטיקה פחות מפותח וכמה דברים בחיצוניות שגם קצת מרתיעים. כמו כן דבר נוסף שקשה לי מאד להתגבר עליו זאת שפת גופו העדינה. אני חייבת לציין שלאחרונה אני אכולת מחשבות וספקות- אני מסתובבת ברחוב ומתחילה לעשות השוואות בינו לבין גברים אחרים-חסונים וגבריים ושואלת את עצמי שאלות רבות כגון: 'למה הבחור שלי לא גברי כמוהם?, האם אני מפספסת או מפסידה משהו כשאני איתו? האם לא מגיע לי בחור גברי כמו אלה שאני נתקלת בהם ברחוב? למה הוא לא נראה כמותם?'וכו' וכו' וזו פשוט מערבולת של ספקות שאני נבלעת בתוכה ואני לא יודעת מה לעשות כדי להתגבר על זה. אני אומרת לעצמי פעמים רבות שיש לי בחור טוב ושגבריות וגוף חסון לא בהכרח מעידים על אדם איכותי בעל מעלות.

    אבל נורא קשה לי עם זה ואיני יודעת כיצד עוברים את המחסום הזה. כמו כן, אני מאד פסימית ועולות בי מחשבות רבות של ייאוש ואולי אף פרידה (מה שאיני רוצה שיקרה!!! קשה לי אפילו לחשוב על זה!) כי אני מתחילה לחשוב שאולי תמיד תהיה לי איזו בעיה עם המראה שלו או שפת גופו ומעולם לא ארגיש מסופקת איתו בקשר.(למרות שבסה'כ טוב לי איתו).

    עזרו לי ליישב את הבלבול והספקות הללו אני כבר אובדת עיצות ורוצה שכל ההתלבטות הזו תחלוף. אני באמת לא יודעת מה לעשות. סליחה על האורך ותודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנעמה

    טלי מנדיוק
    28/05/2010

    לנעמה שלום רב,


    1. את מכירה אותו "לא מזמן" - אז זה לגיטימי להתלבט.
    2. את יודעת להביא בצורה טובה מאוד את היתרונות והחסרונות שלו.
    3. אני מציעה לך להמשיך להתלבט, הרי לבסוף תחליטי.
    4. את נשמעת יותר רוצה מאשר לא רוצה, וזה כבר טוב.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    (ד.א. יש תמצית של פרחי בך נפלאה למצב של התלבטויות. מאוד יכולה לעזור)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    flower34
    28/05/2010

    תודה רבה על תגובתך המהירה.
    לפי עצתך את אומרת להמשיך להתלבט- ומה אם קשה לי נורא עם כל ההתלבטויות וזה מאד מייסר אותי? אני אדם שמאד קשה לו לשאת מצבים של חוסר בהירות בחיים..

    מה אז אם כן????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו