שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אליה
    08/06/2010

    שלום יש לי בת מתוך 4 ילדים היא הקטנה והיא בת 34
    אינה עובדת במהלך חייה עבדה מעט מאד והכל מתוך לחץ מצידינו זה לא בא לה מיזמתה היתה במזרח הרבה זמן חזרה ובסך הכל ילדה טובה מחוץ:
    היא מרבה להצטלם בצורה אובססיבית כל הזמן בלי הגבלה
    הופכת את היום ללילה ואת הלילה ליום כשיש לה חבר היא קנאית בלי שום הגיון היא משבשת את החיים של כולם כולל חייה ולא נחמד לנו איתה בהמעטה אני מאד דואגת לה ולעתידה אנחנו לא צעירים ומה יהיה כשלא נהיה פה יותר?
    הלוואי והיה לי אפשרות לתמוך בה בטיפול אבל אין לי שום דרך לתת לה טיפול פרטי אנחנו חיים עם הרבה חשבון וידינו קצרה מלשלם
    מישהו יכול לענות לי מה זה מצביע ההצטלמות האובססיבית הזו?מישהו יכול להפנות אותי לאיזשהו מקום ששם תקבל עזרה למרות שלא נראה לי שהיא תסכים אני מרגישה שהיא ממש זקוקה לעזרה
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאליה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/06/2010

    קשה לי לומר לך מדוע בתך מצטלמת בצורה אובססיבית; מן הסתם הייתי הרבה יותר קרוב להסבר לאחר שיחה קצרה איתה. מכל מקום, במידה ובתך אכן מעוניינת בטיפול היא יכולה לנסות לקבלו ללא עלות במרכזים לבריאות הנפש, או, בעלות נמוכה, דרך קופת החולים שלה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו