מגורים היכן?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מגורים היכן?
    שלומית
    08/06/2010

    אני ובעלי נשואים 4 שנים שמיתוכם ידענו עליות ובעיקר מורדות הורים לילד בן 3 והגענו לצומת דרכים מכרנו בית וקנינו שטח בהתנחלות אך יש עתה הקפאה ולכן אי אפשר לבנות אנחנו צריכים ללכת לשכירות למשהו כמו שנתיים ומעלה ובעלי לא רוצה ( בעלי מובטל) הוא רוצה ללכת לגור בסלון של אמא שלו כי בשני החדרים השניים גרים היא והבת שלה ובעלה. בעלי רוצה להיות עצמאי ולא מבין את כל ההשלכות. הוא רואה לדוגמא את האח שלו שכן עצמאי אבל חי בבית משלו. במשך כל שנות הנישואים שלנו גרנו 3 שנים אצל ההורים שלי (בעלי למד שנה טבחות עבד בזה קצת עזב עבר לפאלפון, עבד שם שנה וחצי ופיטרו אותו, עבד בעוד מקום חצי שנה ועזב). אני באמת מאמינה שהוא יצליח להיות עצמאי אך לא מוכנה לגור אצל חמותי ( אני בקושי שהולכת אליה) בעלי אומר שאם לא נלך עכשיו נלך יותר מאוחר במצב קשה יותר (כלכלי או שאפילו זה יגרום לנו להתגרש ואני אומרת שאם נלך אנחנו נתגרש (אני ממש נגעלת להיות אצלה או לשתות בכוסות שלה) אני לא מתנשאת או משהו אנחנו פשוט לא מסתדרות) מיותר לציין אך עשינו חוזה שכירות שבעלי מקוה שהוא לא יצא לפועל.
    נואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגורים היכן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלומית

    ד``ר חיים היילפרין
    09/06/2010

    ממכתבך עולה שהפתרון היחיד שלא ידרדר את יחסיכם לעבר גירושים הוא לעבור לגור בדירה שכורה ושבעלך יחזור בהקדם לעבוד ולפרנס. שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו