בעיות עם החמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עם החמות
    לילך
    04/11/2007

    בעלי ואני נשואים כבר 20 שנה. מעולם לא הסתדרתי טוב עם אמו, אז צמצמנו מגע ככל האפשר למנוע חיכוכים מיותרים. אביו נפטר והיא גרה לבד. כעת, עקב החמרה במצב הבריאותי שלה, היא מעוניינת לעבור לגור אצלנו ובעלי מנסה לשכנע אותי להסכים לכך. אני לא מוכנה להכניס את האישה הזאת לבית שלנו כדיירת קבע וזה גורם לריבים רבים, אני חוששת שזה עשוי לחסל את הנישואים שלנו וכבר לא יודעת מה לעשות. מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם החמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם החמות

    טלי מנדיוק
    05/11/2007

    שלום רב,

    יפה שבמשך 20 שנה הצלחתם להגיע להבנה ולאיזון במערכת היחסים עם החמות. זה מלמד ומראה על היכולות האישיות והזוגיות שלך, ושל בעלך - כל הכבוד!

    חבל מאוד שהחמות חשה ברע, אולם נראה כי המצב דורש מתן עזרה וסיוע.
    המצב מלמד על שינוי, ועל הצורך כי המערכת מסביב תגמיש את גבולותיה.
    שינוי - הוא לעיתים מצב לא קל, כל שכן הגמשת עמדות וגבולות שנקבעו בעמל רב.

    אני מסכימה עימך כי מגורים בבתיכם עלולים לגרום לתסכול רב לכל הצדדים.
    אי לכך, אנא מיצאו פתרון אחר - למשל עזרה חיצונית בביתה (עם לינה / לא כולל לינה) של מטפל/ת המוסמכים לכך, תורנויות סביב השעון של בני המשפחה חברים וכו'...
    'תפתחו את הראש', ותנסו למצוא פתרון שיתאים לה וגם לסביבה.

    אמצו גישה חיובית ובוגרת, ונסו למצוא פתרון חיובי אחר.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו