חמתי שהיא צל בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חמתי שהיא צל בבית
    רונית אשטמקר
    08/07/2010

    אני גרה רחוק מחמתי בעלי הוא הבן האמצעי ומה שלא מובן לי היא לא עושה את הדברים לידים השניים כלומר היא מתקשרת אליו כל הזמן לפחות פעם אחת ביום במיוחד בשעות שהוא בבית שולחת הודעות שככה זה מתפתח לשיחה בהודעות היא שואלת מה אנחנו עושים?מה אנחנו אוכלים?מה רואים?מה קנינו היום ?ועוד כל מיני שאלות שיוצאו לי כבר מהורידים כל הזמן הזה שתקתי ניסיתי להסביר לבעלי שזה ממש מעצבן אותי והוא אומר שזאת אמא שלו ואי אפשר לשנות אותה וככה היא הייתה כל החיים.
    יש לי בת בת שנתיים והחלטנו לחגוג עם המשפחה של בעלי ניסע לשם קצת אבל לא לקחתי בחשבון שהיא תחליט כל דבר כלומר איזה בגד הבת שלי תלבד,או איזה עוגה ניקנהתואפילו היא מוכנה ללכת לקניות ואנחנו נחזיר לה את הכסף.ושכמובן לא נהיה עייפים אחרי נסיעה אז היא רוצה לחסוך מאיתנו.
    מה שמפריע לי זה שהיא רוצה שנחגוג בזמן שמתאים לה .נאכל מה שמתאים לה .(אני שומרת כשרות שככה מפריע לי לשלם ולהכשיל אנשים לאכול בשר וחלב ביחד)למרות שלהם לא אכפת
    בכל אופן הכל צריך להיות בדרך שלה ואני בשבילה אורחת וזה הבית שלה שככה אני צריכה לעשות הכל בדרך שלהם אפילו אם זה לא מקובל עלי (זה מה שהיא אמרה )
    אני כבר לא יודעת מה לעשות ואיך לבטל את הנסיעה כי אני יודעת שאני אצטער על זה שנסעתי
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמתי שהיא צל בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להודיה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/07/2010

    אינך יכולה לשנות את התנהגות חמותך אך את בהחלט יכולה לשנות את ההתנהגות (הפסיבית) שלך. למדי להציב גבולות בפני בעלך (ואימו) - קחי אותו (או את שניהם) לשיחה רצינית שבה תבהירי למה את מוכנה ולמה אינך מוכנה ואל תשתפי פעולה כשהדבר אינו לרוחך. אם קשה לך ליישם זאת, אל תהססי לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג, מטפל זוגי) לקבלת סיוע. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רונית אשטמקר
    09/07/2010

    תודה רבה !!שמחתי מאוד לקבל תשובה השכלתי המון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו