קשר בעייתי בין ביתי לבעלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר בעייתי בין ביתי לבעלי
    איילה
    09/07/2010

    שלום,
    התגרשתי לפני כ- 8 שנים. לא הרבה אחרי הצגתי לבת שלי את בן זוגי החדש.
    היא הייתה אז בת 4 וחצי.
    היום אנחנו נשואים ויש לנו ילדים מקשר זה.
    בהתחלה הקשר בין הבת שלי לבן זוגי היה מדהים. היה טוב מכדי להאמין שזה כך.
    לפני כשלוש שנים החלו לצוץ בעיות .
    גיל הההתבגרות, אופיה הקשה והעובדה שהיא די חוצפנית גרמו לכך שבעלי הרים את קולו הרבה מאוד פעמים , הטיל עונשים..
    האמת שמהצד לפעמים התגובות שלו באמת נראו לי אפילו מפחידות.
    אני ביקשתי ממנו אין ספור של פעמים שיעצור רגע לפני, שאני דוגלת בשיטות אחרות של שיחה, ושלא יטיל עליה עונשים לפני שאני בתמונה ושעדיף שזה יבוא ממני..
    אני נאלצתי פעמים רבות לא להתערב על מנת שלא יראה שאני לא עומדת מאחוריו, למרות שבפניו כעסתי והבעתי תרעומת שהוא מתנהג כך.
    לדבריו שיטת החינוך שלי שגוייה.(אני יותר מדברת, קצת מעלימה עין במה שלא נראה לי עקרוני)
    לדבריו אני אדישה.
    אך זה לא ככה שכן אני מנהלת איתה הרבה מאוד שיחות ומנסה בטוב.
    למען האמת הילדה די קשה , גם חצופה לעיתים,היא למדה גם ליהיות אדישה לאיומים, עונשים והצעקות שלו. וזה כמובן היה מכעיס אותו עוד יותר .
    לא מזמן באחד מהמקרים שבהם הוא החליט לצעוק עליה שוב, אני די התמוטטתי. ביקשתי ממנו שזה לא יקרה יותר. היא כבר שונאת אותו וזה מתבטא ביחסה כלפי אחיה.
    הוא החליט שלא יתייחס אליה יותר .. כלומר לא בטוב ולא ברע.
    היא לא מוכנה לשמוע על טיפול שאליו נלך יחד.
    המצב הוא בכי רע ואני בן הפטיש לסדן.
    אנא עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר בעייתי בין ביתי לבעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיילה

    טלי מנדיוק
    10/07/2010

    לאיילה שלום רב,


    הקשיים שאת מתארת בפנייתך לצערי מאוד שכיחים בגיל ההתבגרות.
    אני מציעה לכם ללכת ליעוץ, הדרכה וטיפול - בלעדיה!!!!
    היא לא זקוקה לטיפול חיצוני, אלה אתם.
    אתם זקוקים להדרכה לגבי הסמכות ההורית שלכם בכל מה שנוגע אליה.
    עשו זאת, ויפה שעה קודם!!!

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה..

    איילה
    11/07/2010

    טלי שלום,
    התייחסת בעיקר לנושא גיל ההתבגרות.
    נראה לי שהמקור לבעיות שלנו רחב יותר.
    מדובר בהורה חורג שהיא לא מסכימה לקבל את מרותו.
    יש פה קצת מעבר לכך שהיא ילדה בגיל ההתבגרות.
    ברור לי שאנחנו נלך לייעוץ.
    שאלתי היא מנסיונך, האם יש סיכוי שבעלי יוכל לשנות את דרכוולאמץ גישה שונה ביחס אל הבת?
    האם לדעתך שינוי גישה שלו אליה יכול להביא לכך שהיא תשנה גם את סגנונה וגישתה אלינו?
    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיילה

    טלי מנדיוק
    12/07/2010

    אנני מכירה את בן זוגך.
    אנני מכירה את היכולות, את הכוחות ואת המוטיבציה שלו.
    מה שכן - ברור ששניכם צריכים חיזוק לסמכות ההורית שלכם, גם אם הוא לא אבא ביולוגי.
    בהצלחה בטיפול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו