בעיה עם אבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם אבא
    שני
    18/07/2010

    שלום, אני בת 26
    יש לי בעיה שקיימת כבר שנים
    אולי זה ישמע לא יפה אבל זה המצב לצערי
    קשה לי לסבול את הנוכחות של אבא שלי, הוא אדם פרימיטיבי, הוא לא מתנהג בנימוס, הוא לא יודע לתקשר עם הסביבה, הוא מדבר ומתנהג בצורה פרימיטיבית, הרבה פעמים הוא מעליב ולועג לאנשים (מתקשר לחוסר הנימוס שלו) גם אותנו במשפחה, הוא מאוד ילדותי ולפעמים מתנהג כמו ילד בן 4. כל דבר שקשור בו מעלה בי עצבים וכעסים.
    תמיד התביישתי בו, גם בתור ילדה. ואף פעם לא אהבתי את הנוכחות שלו, גם בתור ילדה.
    אמא שלי לפעמים מעירה לו ולפעמים מתעלמת, היא כמובן מודעת לבעיה אבל אומרת שאין מה לעשות ככה הוא גדל, בסביבה פרימיטיבית ושגם יש לו כנראה בעיה בתקשורת עם אנשים.
    אבא שלי היום בן 64, אני מניחה שאי אפשר כבר לשנות אותו.
    השאלה היא אם אני יכולה לעשות עם זה משהו??
    אני מנסה לצמצם כמה שיותר את הקשר איתו אבל כמובן שזה לא אפשרי כי עדיין אני מגיעה להורים לאמא שלי ויש ארוחות שישי וכו'. ועם כל הקושי אני מניחה שכשהוא יזדקן נצטרך לטפל בו ונראה לי שכדי לעשות זאת מעכשיו אני צריכה לטפל פסיכולוגית בעצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם אבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת

    ד``ר חיים היילפרין
    19/07/2010

    את צודקת בהנחתך שלא תוכלי לשנות את אביך. הדרך המייטבית להתמודד איתו היא לחיות מחוץ לבית הוריך - ואת זה את כבר עושה - ולתחם את הממשק איתו למינימום הנסבל. אינך צריכה, ובודאי לא חייבת, "להפוך אותו לפרוייקט". את כבר מתאבלת עליו שנים; הגיע הזמן שתניחי את העצב והכעס מאחוריך ותתפני לההנות ממעט הטוב שיש ביניכם (אם בכלל). וכן, טיפול פסיכולוגי יכול לסייע לך בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו