בעל קר כמו אנטרטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעל קר כמו אנטרטיקה
    לינה
    11/11/2007

    היי
    אני פניתי לפה כבר פעם אבל אני כבר אובדת עצות
    אני נשואה שנה בת 25 דתיה ובעלי יוזם סקס רק פעם בחודש .
    אני לומדת באזור מגורי הוריי ונמצאת עם בעלי יום בשבוע בלבד וכל מה שמעניין אותו זה טלוויזיה סיגריות חברים שלו (באותו יום הוא לא עובד)...איך זה יכול להיות?
    הוא היה אומר לי שהוא לא יכול לחשוב על סקס בגלל אביו חולה האלצההימר (הוא באמת היה מטריד אותנו בלילות ומרביץ לאשתו) עכשיו המצב יותר רגוע יושן משעה 8 בערב יש לו עובדת זרה.....בעלי היה אומר שלא יכול לחשוב על סקס בגלל שלא מוצא עבודה אך עכשיו הוא עובד והעבודה מאוד מוצאת חן בעיניו....הוא אומר בגלל חוסר פרטיות אבל יש לנו סלון וחדר שינה נפרדים וחדר שינה שלנו זה מקלט עם קירות וחלון עבים כך שהסיכוי שישמעו משהו נמוך מאוד...היחסים שלנו די בסדר מחוצ למיטה....אומנם הוא לא טיפוס דברן וזה קצת קשה לי אך סך הכל די בסדר....
    אני חושבת שחוסר היחס וחוסר מגע בכלל מאוד מציק לי וכל הזמן יש לי מחשבות על בגידה מצידו למרות אין לי הוכחות כל הזמן עצובה וכועסת עליו כי לפני החתונה אמרתי לו שבעיניי סקס זה מאוד חשוב ואמר לי אל תדאגי אני ארדוף אחרייך....אין בכלל מה לדאוג....הוא לוקח סרוקסט 20 מ"ג אין לי מושג למה לא מנסה להפסיק עם זה....אמרתי לו פעם שיילך לרופא אולי זה מה שמשפיע לו על החשק הוא אמר לי שהלך ואמר לו שאין השפעה על החשק...
    הוא יודע טוב מאוד שקשה י ככה וכל הזמן יש לו תירוצים אפילו לפעמים היה מאשים אותי בשטויות כגון:את אומרת אהלן במקום שלום קונה דברים שלא צריך בחנות...מדברת יותר מדי עם אמא שלך...
    הסיבה שאני פונה אליכם שמצבנו כרגע לא מאפשר הליכה לטיפול זוגי פשוט אין כסף.
    מה כדאי לי לעשות לדעתכם?
    אני כרגע מאוד מיואשת מנסה להתייפייפף בשבילו אך לא מסוגלת ליזום סקס בגלל התעללויות שעברתי מילדים בבית הספר וגם התנהגותו האדישה בטירוף של בעלי שמדכא אותי וכבר מראש מצפה שייתנגד ויידחה את חיזוריי...
    דרך אגב אני ממש לא פסיבית במיטה כלל לא נגעלת מאיבר מין שלו בין אם זה לרדת לו או שיאונן לי.....נותנת לו הרגשה שהוא מלך במיטה.....


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעל קר כמו אנטרטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללינה

    טלי מנדיוק
    11/11/2007

    לינה שלום,


    1. חשק מיני הוא תוצר של ביולוגיה ופסיכולוגיה.
    בחלק הביולוגי יש כאלה שנולדו עם יותר חשק מיני ויש עם פחות. (גם מצב בריאות פיזי משפיע)
    בחלק הפסיכולוגי - יחסי המין הם מראה, המשך וחלק מכל מערכת היחסים בין בני הזוג. האקלים האישי והזוגי משפיע על יחסי המין.
    2. למיטב ידיעתי סרוקסט היא תרופה אנטי דכאונית שאחת מתופעות הלוואי המובהקות שלה היא ירידה בחשק המיני.
    אם בעלך נוטל תרופה אנטי דכאונית, אני מניחה שיש לו סיבה טובה לכך. זו לא תרופה שנוטלים אותה ללא סיבה.
    טיפול בדיכאון גם ע"י טיפול תרופתי הינה התנהגות חיובית ונכונה. למרות תופעות הלוואי הקשות - כגון ירידה בחשק המיני.
    3. איך יתכן כי את מגדירה את היחסים בינכם כ"בסדר", ובעלך נוטל תרופות אנטי דכאוניות ואת אינך מעורבת כלל במצבו הנפשי וכן בדרכי הפעולה בהם הוא נוקט?
    4. למרות המצב הכלכלי, אני סבורה כי עליכם לפנות לטיפול זוגי. יש אפשרות לקבל טיפול זוגי בכל תחנה לטיפול זוגי שיש בכל עירייה. העלות היא ממש סימלית.

    אל תפסיקי את יוזמותיך. כווני אותן כרגע לקראת הקשר הזוגי. התקשורת ביניכם. החברות והאינטימיות.
    אני מניחה שברגע שהקשר יהיה בטוח וחם - תדירות ואיכות יחסי המין תעלה ותשתבח.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני לא משתתפת...?

    לינה
    11/11/2007

    כי הוא די מעצבן אותי...
    למרות שעברתי לגור בכפר שלו ולא מכירה שם אף אחד מעולם לא ניסה להכיר לי אנשים ואומר לי זה שאני נראית חסרת ביטחון זה מכוער...
    לא רוצה לראות אותי בדיכאון כשהיה לי קשה להתמודד עם השגעונות המטורפים של אביו...הוא חושב שאני כנראה רובוט שמפעילים על כפתור
    כלל אינו מעריך את משפחתי לא בא לבקרם לא שואל לשלומם גם כשבא נותן יחס קר ואני צריכה ללקק להורים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    לינה
    11/11/2007

    אני שואלת למה לא הפסיק עם הסרוקסאט כי המצב בבית מאוד השתפר הוא עובד עכשיו אביו יושן טוב בלילה והעובדת הזרה מטפלת בו.....
    גם נורא מעצבן אותי שאף פעם לא מבין לליבי חוסר ההבנה שאולי זה קשה לי להתאקלם בכפר החדש פלוס שום ניסיון מצידו להקל עליי אלא כל הזמן תלונות מטופשות מצידו.....
    אני בגילי הצעיר עברתי הרבה דברים קשים כמו למשל שאימי חלתה בOCD ואני היחידה שיכלה לטפל בה ועוד היתה מאשימה אותי ומאחלת לי למות מאוווווד תמכתי בה היתי הולכת איתה לפסיכיאטרים כל הזמן מנסה לתמוך בה לעודד אותה למרות כל ההעלבוןיות....הוריי שלא הסתדרו וכל הזמן היו צעקות בבית ואיומי גירושין התעללויות בבית ספר ....בעלי יודע את כל זה ולא הזיז לו רק רוצה שאתמוך שאני אבין אותו בלי הבנה מצידו הוא.......הוא רוצה שאתייחחס לאימו כמו מלכה בעוד שלהורים שלי הוא מתייחס כמו גוק שלא שווה להעריך.......כל הזמן טוען שהמשפחה שלו מכובדת יותר......אז איך אתמוך בו?צריך להיות הדדיות ביחסים ולא של ניצול זלזול וחוסר הערכה...
    בעלי גם מסרב לספר לי על מצב חשבון הבנק שלו על כמה חובות ישד לו מתיחס אליי כמו ילדה בת 5 שלא צריכה לדעת דברים כאלה.....ממש מעליב אותי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללינה

    טלי מנדיוק
    11/11/2007

    ללינה,


    צר לי לקרוא את הסבל שעברת בילדותך, וגם היום כאישה בוגרת.

    בשל כך אני סבורה כי אתם זקוקים לעזרה מקצועית. לתמיכה ויד מכוונת.

    אנא, פני לקבלת עזרה במקום מגוריך.

    עזרי לך ולבעלך. שניכם צעירים. פגועים. וזקוקים לעזרה.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו