שאלה שקשורה לבן של החבר שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שקשורה לבן של החבר שלי
    רונית אשטמקר
    04/08/2010

    אני גרה עם הילדים שלי אצל החבר שלי שלו יש ילד בן 3 ואחד הילדים שלי בן אותו גיל אנחנו מסתדרים מצוייןץהבעיה היא שהוא חגג לאחרונה 3 שנים ואמא שלו אפילו לא התקשרה לאחל לו מזל-טוב או אפילו לא הגיעה לחגוג איתו את היום הולדת.אני מבינה שהיא המשיכה את החיים שלה איך היא מגיעה רק שבא לה והיא לוקחת אותו אליה.אני שמחה שהוא לא ניפגש איתה איך כואב לי מאוד עליו הוא כל כך חכם ומבין כל מה שקורה מסביבו הוא חיכה לה ביום הולדת שלו
    אמא שלו לא אמא רגילה היא מקללת המון וכל הילדים שלה מפוזרים אצל האבות שלהם
    השאלה שלי היא מה אפשר לעשות שהילד יפסיק להפגע?ומה אפשר לעשות עם האמא?
    יש לה משמרת על הילד פעמיים בשבוע שגם ככה היא לא מנצלת
    איך אפשר לסדר איתה את העניין כי היא ממש לא מוכנה להשתנות או לשבת ולשמוע היא רוצה לעשות כל שמתחשק לה אפילו עם זה על חשבון הילד.
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    טלי מנדיוק
    04/08/2010

    לשירה,

    הבן של החבר שלך התמזל שיש לו את אבא שלו וגם אותך.
    את נשמעת מאוד טובה, רגישה ואכפתית לצרכים שלו.
    כל הכבוד!
    תעשי הכי שאת יכולה להעניק לו בבית, לדאוג לו ולאהוב אותו כאילו היה בנך.
    לגבי אימו הביולוגית, צריך שיהיה קשר חיובי וקורקטי בינה לבין האבא. כשהאבא מנסה להביאה לידי תיפקוד הכי טוב שהיא יכולה במה שנוגע לילדם המשותף.
    את השאר אתם תשלימו עבור הילד הקטן.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו