זקוקה לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה
    יי
    11/08/2010

    שלום
    אני בת 32 אמא +2 נשואה באושר לבעל אוהב ומכבד יש לי אחות נשואה בהריון +4 "יש לה נישואים מאושרים" אתמול בעלה ניסה לנשק אותי אני נהייתי חולה מזה העיפתי אותו מהבית ואמרתי לו שהוא חולה אנחנו ההינו ביחסים מעולים כמו אחים בעלי היה עדיין חברים הכי טובים אני ואחותי הכי קרובות בעולם עברנו הכל יד ביד מה אני עושה אם אני מספרת לה אני לא יודעת איך היא תגיב היא בהריון לא יודעת אם היא תאמין לי היא מהנשים שלא תהרוס את הבית שלה בעד שום דבר איך אני הספר לבעלי איך הוא יתמודד עם ההשפלה והחוסר כבוד ממנו אלינו מצד שני אני חייבת לספר כדי שהוא לא יחשוב שאני איזה זבל שלא ואני לא יכולה להסתיר דבר כזה מבעלי בעלי ואחותי כמו שני אחים אם אני מספרת הכל מתפרק לא יודעת איך זה יהיה עם אחתי איך בעלי יגיב העאם אני יהרוס את הבית של אחותי שהיא תדע האם אני יהרוס את ביתי שבעלי ידע מה עושים???? איך מספרים.איך חיים הלאה עם הרגשה כזאת ? הבעיה גם שהיא גרה אצל הורי מה אני יפסיק ללכת לשם אני לא יכולה לראות את הפרצוף שלא הצילו אותי בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה

    טלי מנדיוק
    11/08/2010

    שלום רב,


    הבעל של אחותך ניסה לנשק אותך - וגרם לך לכעס וחרדה גדולה.
    אני מציעה לך לדבר ישירות איתו ולהבהיר לך את דעתך עליו ועל התנהגותו חסרת הגבולות.
    עליך להיות ישירה ומאוד נחרצת איתו.
    שימי בפניו גבול ברור ונוקשה.
    לגבי דיווח ושיחה עם בעלך ואחותך - מצאי את הזמן והעיתוי המתאים לשיחה (אם בכלל).
    גם בעלך וגם אחותך יהיו איתך עוד שנים רבות - ובודאי תמצאי את הזמן הנכון והטוב.
    לא עשית שום דבר רע, ולכן אל תרגישי אשמה.
    מי שאשם פה הוא הגיס שלך חסר הגבולות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה

    יי
    11/08/2010

    שלום 1 תודה רבה על התשובה המהירה לקחתי לצומת ליבי את מה שהגבת אבל ישנה בעיה אני לא יכולה לא לספר לבעלי דבר כזה שמישהו ניסה להתעסק עם אשתו ובערב הוא ישב איתו על כוס וודקה זה כאילו הבן אדם צוחק עליו ואני שיתפתי עם זה פעולה אחותי מה אני יתרחק מאחותי אני רואה אותה מידי יום אנחנו מדברות 3 פעמים בטל ביום פתאום אני יעלם מה היא תשאל שאלות למה נעלמתי ! אני לא יכולה ללכת אליה ולראות את הפרצוף שלא אני כועסת ונמצאת במבוכה גדולה למרות שאני לא אשמה בכולם אם אני לא אספר עכשיו זה כאילו יש סוד ביני לבין גיסי זה כאילו שיתפתי איתו פעולה מצד שני אני יודעת שיהיה בלאגן הכאב שאני יראה על בעלי בעניים זה קורע אותי הוא מאמין בכולם אוהב את כולם ומכבד את כולם ואחותי מה בגללו אני יהרוס את הייחסים עם אחותי גם אם הספר וגם אם לא זה יהרס וזה גומר אותי ! הפחד שלי שאם זה יגיע להורי אבא שלי יקבל התקף במקום הורי אנשים מבוגרים ונורא פרימיטיבים ואצלנו אחד בתוך השני יודעים הכל אם אחותי תדע והיא תריב איתו (בעלה) אז הורים שלי ישמעו הכל ואז מה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה

    טלי מנדיוק
    11/08/2010

    בואי תרגעי - מדובר פה בניסיון לנשיקה.
    הוא לא ניסה לאנוס אותך...
    אנני מורידה מערך וגודל העניין אבל אני מציעה שקודם כל תרגעי.
    ואז בקור רוח, ובשקט, ובזמן המתאים תדברי (אם תחליטי) עם בעלך ואחותך.
    כרגע לדעתי עליך להציב לו גבול מאוד ברור בנושא. וזה הכי חשוב.
    בהחלט יש מצב שבתקופה הקרובה יהיה מצב לא נוח. אבל את לא אשמה בו .

    אם לא תצליחי להתמודד עם המצב - פני לקבלת יעוץ והדרכה מאיש מקצוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    יי
    11/08/2010

    אני רגועה באמת !! וזה לא אונס נכון ! כן זה יותר רגיש כי זה מגיסי אם זה היה מישהו זר זה יה אחרת
    בגלל שאני יודעת שאני יראה אותו כל יום כמעט זה מביך אותי !! ולא הבנתי לספר עכשיו לבעלי או \
    לא ???!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    טלי מנדיוק
    11/08/2010

    זה לשיקולך אם לספר או לא.
    תמיד טוב לספר - צריך למצוא את הזמן, הדרך והעיתוי המתאימים לעשות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו