מיואשת הרבה זמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת הרבה זמן
    מיואשת!
    12/08/2010

    לא יודעת איפה להתחיל, אבל יש הרבה נושאים,
    אין "אש" ביני ובין בעלי אך יש לעיתים אלימות מילולית מצד שנינו אחד כלפי השניה ולהיפך,
    יש ילדת בת 2 שכואב לי שלפעמים מרגישה באויר את העצבים..
    שאני מאמינה שמצב זה נגרם עקב חוסר סקס לחלוטין, הוא משמין בשנה נראה לי 7 ק"ג אם לא יותר (נהיה דובון) היו לא מעט פעמים שלא הצליח לגמור אז אחכ וויתר מראש על הפעולה, הוא עובד כמו חמור (לעיתים מרגיש שהעבודה היא חייו), יש דברים שמגעלים אותי אצלו - חוסר אסטטיקה שלא הייתה קודם...
    חשוב לציין שאנחנו למרות הכל מדברים,מבלים עם הילדה,מתפקדים נורמלית אבל כשקורה אחד הדברים שרשמתי אני שוכחת למה התחתנו ורוצה להתגרש...
    ומצד שני אני בפנים אוהבת אותו אבל לא את הייצור החיצוני שהפך להיות שהתפרץ ממנו, ואין עם מי לדבר נקודה (לשינוי המצב).ואני רוצה עוד ילדים ולא יודעת מה נכון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת הרבה זמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיואשת

    ד``ר חיים היילפרין
    13/08/2010

    חבל על הזמן הרב שאת מיואשת - פני בהקדם לטיפול זוגי (יחד עם בעלך, ובמידה ואינו מעוניין, לבדך) והתחילי לשנות את חייך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו