מצב מסובך .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב מסובך .
    Hello
    20/08/2010

    שלום.
    יש לי דודה שילדה תינוקת לפני 19 שנים ומסרה אותה לגיסתה מכיוון שהיתה עקרה ולא הצליחה להביא ילדים לעולם.יש קשר משפחתי קרוב והבחורה כיום חושבת שהוריה הם הדודים שלה כשלמעשה הם ההורים שלה.יש לה עוד 3 אחים("בני דודים")שגם איתם היא בקשר טוב מאוד.
    הבחורה מקסימה ויש לה שמחת חיים גדולה.אבל אני פשוט חושבת שהמצב לא יכול להמשך ככה ואף אחד גם לא מתכוון לספר לה כי לא רוצים להרוס לה את החיים.אבל איך זה ייתכן?הבחורה חיה בשקר כל חייה וככול שמושכים את הזמן ככה יהיה יותר קשה לספר,ולה לקבל את זה.
    אני לא יכולה לעשות עם זה כלום כי אני לא יכולה להתערב בסיפור הזה.
    אבל מה אפשר לעשות?אני נורא מרחמת עליה ועצובה בשבילה...ותמיד אני חושבת..."אם רק ידעה שהם אחים שלה..."אם רק היא ידעה שזה אבא שלה..."ומחשבות כאלה.

    ...זהו...פרקתי...
    \:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב מסובך .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת הדודה

    ד``ר חיים היילפרין
    21/08/2010

    למרות שאת "נורא מרחמת על אחייניתך ועצובה בשבילה", ממכתבך עולה שהיא עצמה מאושרת למדי ואינה זקוקה לגילוי כזה או אחר כדי להייטיב במשהו את מצבה... אחייניתך אהובה וקרובה הן לאימה המאמצת והן להוריה ואחיה; היא לא "חיה בשקר" אלא חיה את האמת שלה. זו לא נראית מציאות עצובה במיוחד או "מצב שאינו יכול להמשך" ואיני בטוח שידיעת האמת מתבקשת כאן כלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו