אחי ואני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחי ואני
    רונית אשטמקר
    22/08/2010

    זה סיפור כל כך ארוך שהתחיל עוד לפני החתונה שעוד התחלנו רק לתכנן אחותי התחתנה חצי שנה לפני וכבר ידענו שאנחנו לא עומדים להתחתן כמווה למרות שאחים שלי אמרו שחשוב שחסוך.איך אני חשבתי שזאת החתונה החלומית שלי.זה התחיל בשבת חתן של אחותי שדיברנו על החתונה הקרבה ובין לבן אחי אמר את מה שהוא חושב שצריך לחסוך בעלי שהיה אז החבר שלי ענה בצורה גסה מידי
    אחי נפגע מזה כי הוא בסך הכל הציע לאחותו ולא רצה שאני אתחיל את החיים בחובות כי ההורים שלי לא עוזרים עם הכסף בחתונה.בקיצר מאותו תשובה של החבר אח שלי עשה איקס עליו
    בכל אופן אני נשואה כבר שנתיים ומאז המצב רק מדרדר אני לא מדברת אם אחי כמו שהייתי רוצה לדוגמא ההורים שלי חגגו יום נישואים והחלטנו שכל הילדים יקנו להם מזגןכי כל השנים לא היה להם.ודווקא האח הזה יצא ואמר שהוא לא ישלם כי יש להורים ולמה הוא צריך להוציא
    בקיצר זה נגמר ממש לא נעים הוא דיבר ממש לא יפה במיוחד התפרץ ומאז הוא מתנתק מהמשפחה
    אני לא יודעת אם אישתו ממלאת לו את הראש איך אני זוכרת אח דואג ונהדר
    אני מבינה שאנשים משתנים איך זה ממש שינוי קיצוני
    הייתי רוצה לשבת ולדבר איתו איך אני יודעת שאישתו לא תאפשר לנו היא מאז ומתמיד הייתה שלטנית היא תמיד אומרת שהכבוד לבעלה ראשון ומי שלא יכבד אותו מחוק
    אניח ממש לא מבינה למה הם שומרים טינה אפילו לא נתנו לי צאנס להתנצל על הימים שחלפו
    אני כל כך רוצה שהקשר יחזור לקדמותו שאוכל לדבר איתם ובמיוחד לבכר את האחינים שלי ושם יבלו עם הבנים שלי
    מה עלי לעשות?ואיך אפשר לשפר את המצב?
    לבעלי כמובן זה לא מפריע והוא חושב שהוא צודק ואחי לא היה צריך להתערב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחי ואני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להודיה

    ד``ר חיים היילפרין
    23/08/2010

    עם כל הכאב והצער שבריחוק שנכפה עליך, יכולתך להשפיע על אחיך לשוב ולהתקרב אליך אכן מוגבלת מאד. נסי ליצור איתו קשר בלתי אמצעי ולומר לו עד כמה את חסרה את קרבתו. אם גם פנייה מלב אל לב שכזו תידחה על ידו, לא תיוותר לך ברירה אלא להתאבל על מה שיכול היה להיות ביניכם, להמשיך הלאה בחייך ולקרב אליך רק את מי שבאמת חפץ בקרבתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    רונית אשטמקר
    23/08/2010

    אין משהו שאני יכולה לעשות ולהגיד?אני ממש לא רוצה את הניתוק וההרחקה
    ומה עושים שזה מגיע לשאר האחים?שהוא גם מתנתק מהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להודיה

    ד``ר חיים היילפרין
    24/08/2010

    מעבר למה שפרטתי בתשובתי הקודמת - קראי בה בעיון - לצערי לא. הדבר נכון גם לגבי אחייך, אם כי יתכן ופנייה "מרוכזת" מצד כולכם יחד עשויה להיות אפקטיבית יותר. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו