שלום זו שוב אני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום זו שוב אני
    פרחה
    17/11/2007

    בסוף לא הלכתי למשטרה כי סיפרתי לכל המשפחה שלי - הורים ןאחים גדולים ולמרות שכולם חשבו שאני צריכה ללכת - רק אחי הבכור אמר שכדאי שהוא ידבר איתו ושננסה להסתדר .בקיצור הוא דיבר איתו ואנחנו דיברנו הרבה שעות והשלמנו.אבל אין שינוי התנהגותי ללא עזרה - כך טלי אמרה לי והוא לא רוצה ללכת.אם רק אני אלך - האם זה יעזור?
    שאלה שנייה- האם אני יכולה להאמין לו שאין לו סיבה להיות בעל מכה והוא לא כזה וזה לא יחזור שנית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום זו שוב אני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלה

    טלי מנדיוק
    17/11/2007

    אלה שלום,


    1. אם בעלך מסרב כרגע לקבל עזרה מקצועית, תתחילי את לבד. הטיפול המקצועי יעזור לך לצאת מתפקיד הקורבן ולהיות אישה חזקה יותר.
    לעיתים התחזקותה של האישה מביאה להטבה זוגית, ולכך - שגם הבעל בשלבים מאוחרים יותר פונה אף הוא לקבל עזרה מקצועית.
    2. אלימות במשפחה ממשיכה להתקיים כל עוד יש אחד בתפקיד הקורבן / המוכה, ושני בתפקיד המקרבן / המכה. טיפול וליווי מקצועי הם הדרך הטובה לשנות דפוסי התנהגות, ואימוץ דרכים בריאות.
    אם חלילה לא תטפלו במצב רוב הסיכויים שבעלך יגיב שוב באלימות (למרות שהבטיח שלא. למרות שאינו רוצה באלימות).

    כל הכבוד לך על פועלך, ועל נסיונותיך להביא להבראתה של המערכת המשפחתית.

    חזקי ואימצי!

    המון בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו