מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תאומה שרוצה את אבאאבישג04/09/2010
יש לי תאומים בני כמעט 4 (בן ובת) ופעוט בן שנתיים וחצי.
יש לילדים הרבה זמן איכות איתי, עדיין ההעדפה שלהם ברורה לאבא.
הבת בזמן האחרון מאוד מאוד קשה איתי, ועושה דווקא על כל דבר.
שאלתי - כאשר אני באה לעזור לה בפעולה כלשהי - להתלבש/לנעול נעליים/ לצחצח שיניים וכו'
במידה והיא צועקת "את אבא" - האם לבצע את הפעולה בכח או לאפשר לאבא לבצע אותה?
אם אני מבצעת בכח - היא משתוללת וצורחת.
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבישג
ד``ר חיים היילפרין05/09/2010ברור למה הילדים מעדיפים את אבא על פנייך - לך יש "הרבה זמן איכות" איתם ואילו אבא הוא מצרך נדיר, ומשאבים נדירים נוטים להיות יקרי ערך... אם הילדה רוצה אבא ואבא באזור, תני לבעלך לעשות את הפעולה. כך תוכלי לנוח קצת - ולהפוך גם את עצמך למשאב יקר יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אחדד עוד קצת
אבישג05/09/2010תודה על התשובה.
אני רוצה להוסיף שבתחושה שלי היא עושה איתי משחק מי יותר חזקה - והיא מנצחת כי היא רוצה את אבא והיא מקבלת.
לדוגמה - היינו בים ושרף לה החול ברגליים, היא בכתה ואני רצתי לעזור לה עם המון ציוד על הידיים. כשהגעתי אליה היא צעקה לי "לא את, את אבא". זה מגיע למצב שאני מרגישה קצת מושפלת וסופגת יותר מדי. כנראה שהיא מרגישה את זה ולכן זה חוזר על עצמו הרבה.
אודה לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאבישג
ד``ר חיים היילפרין07/09/2010מה יש לך להיכנס למשחקי אגו עם ילדה בת 4? קראי שוב ונסי להבין את תשובתי - ובמקום "לרוץ לעזור לילדה עם המון ציוד על הידיים", נוחי קצת ותני גם לבעלך לעשות משהו. את תראי בעצמך שכאבא ימאס עליה היא תגיד גם לו "לא אתה, רק אמא". בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

