מתנה משלט רחוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתנה משלט רחוק
    פאר
    09/09/2010

    שנה טובה .
    אשמח לקבל את דעתכם לגבי התנהגות מסוימת .
    לבעלי אחות שנמצאת עם משפחתה בשבתון בארה"ב .
    אני איך שאני מכירה אותה היא קצת "דן חסכן" לסובבים אותה (זו תחושותיי והרגשתי מהעבר).
    בני הגיע למצוות וחגגנו לו השבוע וכמובן שאחותו של אישתי לא הגיעה עם משפחתה בגלל שהם בחו"ל ואני מבינה זאת .
    הבעיה שמפריעה לי זה שאחותו התקשרה לאחל מזל טוב ואמרה לבעלי בשלט רחוק "קנה לו מתנה בשמי " .
    זה נראה לי קצת קמצני ו, מזלזל ועדיף שלא היתה אומרת זאת כי זה לא נראה לי , הרי סכום הקנייה לא יוחזר לבעלי לעולם וההתיחסות הייתה קצת שונה באם המתנה הייתה מגיעה בדואר ולא שבעלי ירוץ לקנות מתנה בשמה וכו"י .
    בעלי לא רואה בזה בעיה וטוען כי הם לא מצאו מה לקנות , זה נראה לי תירוץ מצוץ מהאצבע .
    אני הייתי מתנהגת אחרת , נכנסת לחנות בחו"ל בוחרת מתנה ושולחת בדואר , זה היה עולה קצת יותר וקצת מטריד יותר אבל לא הייתי שולחת מתנה בשלט רחוק לדעתי זה מצביע על קמצנות וחוסר התחשבות .
    האם לדעתכם אני צודקת בגישתי ובתחושותיי ?,
    זה נכון שמתנה קונים מרצון ואין חובה לעשות זאת אבל .................
    תודה ושנה טובה ושיהיו רק בעיות כאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתנה משלט רחוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה

    טלי מנדיוק
    09/09/2010

    לשרה,


    ברומא נוהגים כרומאי.
    בישראל כישראלי.
    ביפן כיפני.... וכו'...

    כוונתי - ש"במדינה" של גיסתך נוהגים כפי שנוהגים במדינתה.
    ובמדינה שלך מדינת "שרה" נוהגים כיאה למדינה שלך.

    אין טעם להיות שיפוטים - לרוב קשה לנו לקבל נורמות ותרבות של מדינות שונות, כי אנחנו משווים למדינה שלנו. (בישראל אוכלים פרה בצלחת...בהודו היא אלוהים...)
    חשוב לציין שבמדינה עצמה זה נראה נורמלי מאוד.

    ולעצם העניין - במדינה שלך היית הולכת קונה מתנה, שולחת בדואר , משקיעה מחשבה וכו'...
    במדינה שלה - נראה היה לה טוב מאוד לבקש מאחיה...

    שיהיה מזל טוב!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין דואר בארץ אחרת ?

    פאר
    09/09/2010

    מה את עושה צחוק ממני ?
    אין בארה"ב דואר ?
    איזו ארץ ואיזו מדינה אחרת ואיזה רומא ?
    מה הבעיה להכנס לסניף דואר ואו ל: UPS ולשלוח מעטפה ?
    התנהגות כזו מבציעה על אופי מסוים לא ?
    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה

    טלי מנדיוק
    10/09/2010

    לשרה,

    כשכתבתי "מדינה" זו היתה מטפורה ודימוי לעולמו הפסיכולוגי של האדם.
    כל האדם הוא "מדינה" בפני עצמה - עם שפה, אוכל, ותרבות...משלה.

    "במדינה" של גיסתך יש נורמות ותרבות אשר שונים מה"מדינה" שלך.

    חג שמח!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו