מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעוניינת בהכוונה זוגית וחינוך ילדיםיפית14/09/2010
אני כחודשיים לאחר לידה והיחסים ביני לבין בעלי השתנו לרעה,אני בלי מצב רוח,מתוסכלת ולא נינוחה. בנוסף,יש לי שני ילדים הגדול בן 4 והקטן בן שנתיים וחודשיים.
מאז שהגדול נכנס לגן הגננת מעירה לו המון-הוא מרביץ,זורק אבנים על ילדים ועוד כל מיני התנהגויות שלא היו בשנה הקודמת(ההתנהגות הזו החלה גם בקייטנה-בעיקר אחרי שילדתי-אולי ישנו קשר בין הדברים).
בנוסף,הילד בן השנתיים מאוד עקשן,כל הזמן בוכה,דורש את שלו,כל מה שיש אצל אחיו גם הוא רוצה ואם לא נותנים לו אז הוא בוכה בצורה מאוד קריטית-מאוד קשה לנו איתו.
אנחנו מאוד כועסים עליו,לפעמים מביאים לו מכה על היד או על הפה,שמים אותו בפינת המחשבות(גם את הגדול) והוא עדיין לא "מחשבן לנו"-אנחנו מאוד מתוסכלים ולא רוצים שגם הוא יהיה מתוסכל למרות שהוא כבר די מתוסכל לדעתי,אני יודעת שאולי השיטות שאנו נוהגים בהן לא בדיוק נכונות אבל אנחנו לא יודעים מה לעשות,אנחנו על סף שיגעון, איבדנו את הצפון ביחס לשני הילדים.
חשוב להגיד שהקשר של בעלי ושלי היה תמיד טוב חוץ מל מיני חיכוכים וחילוקי דיעות, אבל רק לאחרונה אני זאת שבעיקר לא בסדר, ואני לא יודעת מה לעשות.
בעלי הוא צלם אירועים והוא גם המון לא בבית ורוב העול נופל עליי שזה גם מאוד קשה.
הייתי רוצה לקבל הכוונה וייעץ ולדעת אם איזה גוף אפשר להיעזר אנחנו צריכים עזרה אינטיסיבית-המשפחה מאוד חשובה לנו!!!
וחשוב לי להדריך את הילדים נכון ושלא יאבדו את הדרך(חשוב גם לומר שהילד הגדול לפעמים מגמגם(חוסר שטף התפתחותי)בעיקר שישנו שינוי ריגשי וכו'..).
תודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד``ר חיים היילפרין15/09/2010את ובעלך זקוקים להנחייה וכלים כיצד להתמודד בהצלחה עם המציאות המורכבת של לידה, הגעת אח חדש לשני ילדים קטנים וכד'. כדאי לך לפנות (רצוי מאד יחד בעלך העסוק) לפסיכולוג קליני/ התפתחותי או מטפל משפחתי המיומנים בהנחיית הורים והתערבות התנהגותית אצל ילדים. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

