בגידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה
    דנה
    16/09/2010

    שלום לכם מכובדי. אני נכנסת לפורום כיממה אחרי שגיליתי כי בעלי בוגד בי. ולאור העובדה שאני כה מבולבלת הרגשתי שבשלב הראשון אשתמש בכם כדי להתייעץ לגבי הפרשה. ראשית, אציג פרטים אודותינו, וא"כ את תהליך החשיפה.
    אני בת 35, בעלי בן 40. אנו במערכת יחסים כבר 14 שנה (7 שנות חברות + 7 שנות נישואים). יש לנו שני ילדים בני חמש ושנתיים. שנינו אקדמיים, עובדים במשרות מכובדות מאוד ומתפרנסים בכבוד.
    עד לידתו של בני הבכור מערכת הזוגיות שלנו הייתה מדהימה. היינו זוג זוגי מאוד. אוהב ודואג, מחזר ומפתיע, קשוב ופתוח. מאז הלידה הראשונה חלה הדרדרות במערכת היחסים. הריבים עסקו בעיקר סביב החינוך של הילד. כשהיה נדמה שהמצב קצת משתפר ומתייצב בעלי מאוד רצה ילד נוסף. כשנולד השני, חלה הדרדרות נוספת. שהפעם התאפיינה בחוסר כבוד, בחוסר רצון להיות יחד ובעיקר חלה הדרדרות במערכת היחסים הפיזית (לא סקס, לא חיבוק, לא נשיקה. אולי חשוב לציין כי אני אישה בולטת מאוד, מטופחת, נערית, חטובה,...דעתנית, חזקה).
    כל מאמצי לשקם את הנישואים נתפסו בעיניו כחולשה וכרדיפה. לדבריו כך מתנהלים זוגות שיש להם שני ילדים, שגם עובדים במשרות תובעניות כמו שלנו. היה לי קשה לקבל זאת משום שבבית הורי היה מודל אחר לגמרי, אך הייתי מוטשת מידי כדי להילחם. בתוך תוכי האמנתי שכאשר הילדים קצת יגדלו יחזור להיות טוב כשהיה.
    אתמול, בשעות הערב, כשבעלי לא היה בבית וישבתי לעבוד על המחשב, נתגלו בפני שיחות ארוכות שהוא ניהל לאורך תקופה ארוכה עם שלוש נשים שונות. השיחות הללו חשפו תוכן מיני מאוד, הבנתי כי הם התערטלו, וחשפו אברים מוצנעים בסקייפ. הם נפגשו, ואף אמורים להיפגש בחו"ל בשבוע הבא (הוא סיפר לי שיש לו נסיעת עסקים, וכמה הוא "מבואס מזה").
    מיותר להסביר עד כמה כואב היה לגלות זאת. כל הסימנים היו בדרך (בדיוק לפי הספר): נסיעות לחול, פגישות עבודה במסעדות עד שעות לילה מאוחרות, ישיבה ממושכת כל לילה מול המחשב, שמירה קפדנית על הטלפון הנייד, הקפדה מופרזת על הופעה חיצונית, חוסר רצון לקיים איתי יחסי מין...
    איזו הרגשה נוראה זו!!! אני חייבת להגיד שאם מישהו היה מספר לי שראה את בעלי עם מישהו אחרת - לא הייתי מאמינה.
    אתמול כשהוא הבין שגיליתי הוא אמר כי לא היה שום אקט מיני, והדבר הסתכם בשיחות והתערטלות. אני לא מאמינה!
    שאלותי:
    1) נכון לעכשיו גזרתי על עצמי שתיקה רועמת והתעלמות מוחלטת (הגורמת לו להתחנן על חייו, ועל מחילה). מה השלב אחרי השתיקה?
    2) חשוב לי לדעת אם אכן התקיים אקט מיני או לאו. איך אפשר להוציא את המידע הזה? ובכלל האם זה רלוונטי?
    3) כדי לא להתמודד עם ההלם לבד סיפרתי אך ורק לאמי (שמאז ומתמיד הייתה אשת סודי). האם יש לספר זאת גם להוריו?
    4) בכלל, אני צריכה שמישהו יעזור לי, בשלב כה מבלבל וקשה של חיי, למצוא את הדרך הנכונה.
    אנא עצתכם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    ד``ר חיים היילפרין
    17/09/2010

    את זקוקה וראויה להרבה יותר מאשר תשובות באתר אינטרנטי - פני בהקדם לפסיכולוג/ית או מטפל/ת זוגי/ת שילווה אותך בתקופה הקריטית הזו ויעניק לך תמיכה, הנחייה, תובנות וכלים להתמודדות. בידיים נכונות תוכלי אפילו למנף את השבר הנוכחי כקטליסט לצמיחה מואצת בזוגיות שלכם (שהייתה כה מתבקשת וחסרה בשנים האחרונות). אשמח לסייע לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו